Special P Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Så de to første episodene og lo rett og slett noe jævlig til tider. Hørte programmet har fått en del klager allerede, siden de viser alle ting du ikke må gjøre selv. Akkurat som om ikke hele Norges befolkning ikke vet at man ikke må skyte opp fyrverkeri inne eller at man ikke skal lage bomber selv. Jeg ler av alle som klager, som vanlig. Forresten noen som vet hva de kunne lage en bombe av på badet? Vises i ep. 2 men de sensurerte den ene flasken. Jeg skal selvfølgelig ikke lage dette selv, men lurte bare sånn ut av ren nysgjerrighet. Kanskje spørsmålet er litt på kant med forumreglene, isåfall får bare en av moderatorene modifisere vekk spørsmålet mitt. Andre som ser på programmet og kanskje vil dele noen meninger? Endret 17. januar 2011 av Absolut 1 Lenke til kommentar
gajamor Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Helt greit program, men det vil jo aldri komme opp mot Mythbusters. Det ligger mer på nivå med Brainiac. Mye av det de gjør hører mer hjemme i barnetv, slik som å lage tomatsuppe i oppvaskmaskina. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Bomben de laget var den såkalte "satans mor". Vi bør ikke snakke om ingrediensene her, for selv om jeg og du ikke er så teite at vi prøver det ut kan vi aldri vite hvem som leser forumet. Det skal dog sies at ingrediensene ble sensurert i ettertid. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Helt greit program, men det vil jo aldri komme opp mot Mythbusters. Det ligger mer på nivå med Brainiac. Mye av det de gjør hører mer hjemme i barnetv, slik som å lage tomatsuppe i oppvaskmaskina. Kan være enig der, men det som de gjør på NRK er litt mer "down to earth" for den vanlige mann i gata. Er ikke så veldig masse av de som blir gjort på Mythbusters som vi kan gjøre selv uten betydelige resurser. Bomben de laget var den såkalte "satans mor". Vi bør ikke snakke om ingrediensene her, for selv om jeg og du ikke er så teite at vi prøver det ut kan vi aldri vite hvem som leser forumet. Det skal dog sies at ingrediensene ble sensurert i ettertid. *host*PM*host* Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 et ord acetone peroxide jeg tar ikke ansvar for hva du/dere gjør med denne informasjonen bare husk at acetone peroxide er MEGET ustabilt og det skal nesten ingenting mere en at du får en ryktning får det smeller.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Har sett 3-4 episodar av Braniac og liknande programmer frå UK/US, det metta egentlig mitt behov for å sjå ting sprenge på TV av liksomhumoristar. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Overgår Mythbusters lett for min del! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå