johhes94 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hei Kan jeg instalere iPC på en HP ProBook? Hvis ikke, hvordan kan jeg få mac på den? Lenke til kommentar
fjerten95 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Vis du snakker om en Hackintosh (OSx på ikke apple maskin) så kan du se i denne tråden helt øvert i forumet. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 du kan ikke ha mac på hp? blir som å si acer på hp:P Lenke til kommentar
fjerten95 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ja det blir det, men tror så og si alle her på forumet forstår at han mener OSx på en ikke apple maskin. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 joda seff. men lei av at alle kaller osx for mac Lenke til kommentar
johhes94 Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Jo, iPC OS X eller iDeneb OS X da, men jeg får ikke instalert iPC, pcn klarer ikke boote fra cdn:S Lenke til kommentar
fjerten95 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Sjønner ikke helt hva iPC er, er det Hackintoch? Altså Apple sitt operativsystem på en ikke Apple maskin. Vis det er det så les den første posten der og følg linken. Det er visse ting du må gjøre før du kan innstalere OSX på en PC. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 iPC er en ios distro. Å installere os x på en pc er mye jobb, å få tastatur, mus, skjerm, skjermkort, nettverkskort, trådløst nettverkskort, lydkort, bluetooth, og usb-kontakter til å funke er gjerne flere arbeidsdager med jobb, som gjerne krever en del teknisk innsikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå