Kongenjk Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Er det mulig å endre hvilken dag i uka kalenderen skal starte med, min starter på søndag og vil ha den til mandag. er en LG P500 Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Før var det sånn (15-20 år siden) at uka startet med søndag. Men så var det noen som argumenterte med at det er feil i forhold til Bibelens skapelsesberretning, der søndag er siste dagen, da Gud hvilte etter endt strev. Derfor ble man enige om å starte uka med mandag. Og slik har det vært siden. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det var jammen et hjelpsomt svar, Læremester! On topic: Jeg har ikke hatt mulighet til det på noen av mine telefoner, men jeg har ikke hatt LG. For øvrig har engelske (eller amerikanske, i alle fall engelskspråklige) kalendere fortsatt en tendens til å starte på søndag, til tross for det Læremester sa. Det er mulig at dette har noe med saken å gjøre, altså programvaren på telefonen? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Flere sider sier at uken starter på søndag. Dette er også korrekt ut i fra religiøst sysnpunkt. Gud skapte verden og hvilte den syvende dag (sabbaten) som er vår lørdag. 1 Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det var jammen et hjelpsomt svar, Læremester! On topic: Jeg har ikke hatt mulighet til det på noen av mine telefoner, men jeg har ikke hatt LG. For øvrig har engelske (eller amerikanske, i alle fall engelskspråklige) kalendere fortsatt en tendens til å starte på søndag, til tross for det Læremester sa. Det er mulig at dette har noe med saken å gjøre, altså programvaren på telefonen? "Du må vite hvor du kommer fra, for å vite hvor du skal." Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 For å prøve å svare på spørsmålet her. Det er som regel en innstilling i kalender på hvilken dag man vil starte uken på... Lenke til kommentar
Kongenjk Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 For å prøve å svare på spørsmålet her. Det er som regel en innstilling i kalender på hvilken dag man vil starte uken på... Ikke på denne. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 er det LG eller MS sin kalender? høres ut som noe de ville slurvet med. Last ned ny da? Lenke til kommentar
Kongenjk Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 er det LG eller MS sin kalender? høres ut som noe de ville slurvet med. Last ned ny da? LG den som er på tlf fra ny. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 gå inn på kalenderen trykk på menyknappen->innstillinger->så skal det stå set week start day (om du har engelsk språk på telefonen), evt kanskje det står avansert eller noe og du finner det under det =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå