lover9162 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hei! Jeg er festglad og eelsker å reise ut og ha det gøy Men problemet mitt er at jeg blir veeldig fort glad i folk! Nå spesielt gutter! Foreksempel for litt siden var jeg på fest med ei venninde og vi reise på en vors, der det var to andre gutter og ei jente! Det var kjempe kjedelig i starten i og med at jeg ikke kjente noen av de andre. Men etter hvert ble det bedre når jeg kom i gang med en samtale med de. Såå på et eller punkt ble vi så godt kjente at jeg og en av de guttene klinte hele kvelden, og litt annet! Men tingen er at jeg kjenner han igrunn ikke men han virket veldig grei. Etter noen dager la jeg han til på Facebook, så så jeg at hun som var der (som og bor sammen med han), likte vennskapet vårt. Vil det si at han har snakket om meg i etterkant? Og hva er tengnene på at han liker meg? (om det er noen)! Burde jeg ta kontakt med han? Eller kan det virke litt for innpåslitende i og med at det var jeg som la han til? =) Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Kan jo virke som om han kan ha pratet om deg. Eller at hun bare syns dere så skjønne ut. Hvis du liker han. Spør han om han dere skal finne på noe. Ikke vent på at gutten ber deg ut! Sier han ja til og finne på noe. Så har han vertfall et Godt øye til deg. Du har ingen ting og tape. :-) Lenke til kommentar
lover9162 Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Kan jo virke som om han kan ha pratet om deg. Eller at hun bare syns dere så skjønne ut. Hvis du liker han. Spør han om han dere skal finne på noe. Ikke vent på at gutten ber deg ut! Sier han ja til og finne på noe. Så har han vertfall et Godt øye til deg. Du har ingen ting og tape. :-) Nja...det kan jo være Men han bor ikke her jeg bor, men skal dit til helgen kanskje^^ Blir det rart om jeg spørr han om han vil være med, eller om han skal ut idet hele tatt? Er litt redd for at han skal si nei, and I feel like rejected :S Det værste ville i såfall vært om han hadde sagt det til venninda om :S Dessuten er jeg ikke en av de jentene som spørr gutter, det har alltid vært de som spørr Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ingenting som er meir sjarmerande enn ei jente som tør og spør og ta initiativ til ting! Ekstremt kjedeleg om ein alltid må vere den som skal fikse ting osv. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 De jentene som har tatt initiativet overfor meg er uten tvil de jeg har hatt det mest gøy med (og som har vært mest kvalitetsjenter) - de er såpass sikre på seg selv at de "tør" å gjøre det de har lyst til. Det er iaf turn-on for meg. Jenter med selvsikkerhet (ikke cockyness) er bare bra. Lenke til kommentar
lover9162 Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Det er nå for så vidt greit! Men det har alltid vært gutten som spørr, så det er litt rart kanskje?! Men vet du hva... I will give it a try Ingenting som er meir sjarmerande enn ei jente som tør og spør og ta initiativ til ting! Ekstremt kjedeleg om ein alltid må vere den som skal fikse ting osv. Du sier noe der ja Men for min del er jeg litt redd for å bli avvist! Det kan ikke være gøy! Men skal dit han bor nå til helgen, så sal se hva som skjer... :D De jentene som har tatt initiativet overfor meg er uten tvil de jeg har hatt det mest gøy med (og som har vært mest kvalitetsjenter) - de er såpass sikre på seg selv at de "tør" å gjøre det de har lyst til. Det er iaf turn-on for meg. Jenter med selvsikkerhet (ikke cockyness) er bare bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Haha, er et par slike Facebook-tråder her på forumet nå."Skal jeg poke gutten jeg liker? Ikke?", "Tør jeg legge henne til som venn, eller vente 3 dager først?" Har facebook virkelig tatt over de sosiale livene våre så mye? 1 Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Facebook styrer alt. Sad but true... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå