e_rik Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Har en Enermax 12cm vifte med regulerbart turtall men jeg har klart og ødlege bryteren og lurer på om det går an og klippe av bryteren eller noe sånt slik at den går for fult hele tiden? Lenke til kommentar
moesen Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Du kan jo prøve og koble sammen slik at den gir fra seg maks strøm hele tiden og får vifta på fullt... Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 du bare kortslutter de to lederne som går inn i regulatoren, etter det er det bånn gass Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 jcs0607 skrev: du bare kortslutter de to lederne som går inn i regulatoren, etter det er det bånn gass Hvordan kortsluter jeg? Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 klipper av ledningen, og avisolerer, slik at du kan se metallet, så tvinner du disse t lederne i sammen og teiper over! (mot kortslutning) Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 Kan det ryke med noe inmat i samme slengen? Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 Ok da kutter jeg ledningene og gjør som du sa takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå