Gå til innhold

- Iphone 5 blir superrask

Anbefalte innlegg

Tenkte på pressekonferanser og markedsføring/reklamekampanjer.

Er nok noe påvirket av at jeg akkurat så Double Rainbow

.

Ikke bli for provosert Det er strengt tatt ikke nødvendig å tolke alt som ikke umiddelbart fremstår som lovprisning som kritikk. Apple har flotte produkter til sitt bruk.

Endret av Dummst
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det han prøver å si, er at Apple ikke skryter av produktspesifikasjoner slik "vanlige produsenter" gjør. Istedenfor for å ramse opp spesifikasjoner, så sier de heller hvordan det vil være til nytte for forbrukeren. Har forøvrig et lite Apple-salgskurs, så jeg vet hva det går ut på. :)

Det er jo for det at det markedsføres mot teknofobe idioter som ikke ville skjønt bæret av tekniske spesifikasjoner uansett :tease:

Lenke til kommentar

http://www.itavisen....usjonere-iphone

"Teknologien kan muliggjøre at du og jeg ikke behøver å lade mobilen eller tableten før etter 30 dager og en laptop skal kunne brukes i hele 20 timer eller mer."

Morsomt hvordan den teknologien stadig gir dårligere og dårligere batteritid. I starten når de snakket om det så skulle man i praksis slippe å lade en laptop mer enn en gang.

Lenke til kommentar

Må du huske på at det er litt forskjell i størrelse på laptop og telefon da. :) Og det er nok fortsatt mulig, men den teknologien er jo fortsatt på et veldig tidlig stadium. Men så fort noen tar den i bruk i praksis og deretter flere følger etter,så kommer det nok noen gjennombrudd snart.

Lenke til kommentar

"Epic fails" eller ei, er eg meir spennt på hvilke "nyvinninger" denne telefonen kommer med på OS-biten. Eg håper det blir litt mere fleksibelt enn slik vi kjenner iOS i dag, uten at det skal gå på bekostning av ytelse og stabilitet.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

"Epic fails" eller ei, er eg meir spennt på hvilke "nyvinninger" denne telefonen kommer med på OS-biten. Eg håper det blir litt mere fleksibelt enn slik vi kjenner iOS i dag, uten at det skal gå på bekostning av ytelse og stabilitet.

Haha nyvinninger og Apple.

Dette er Apple:

1) Ta en fungerende idé

2) Poler den til den fungerer perfekt og er brukervennlig. Om det er nødvendig: Forandre litt på hvordan den fungerer.

3) Release

Ikke noe galt i dette husk! Veldig glad i brukervennlige og godt fungerende løsninger, men Apple har ikke ofte vært særlig nyvinnende (det finnes selvfølgelig unntak).

(Og før dere kommer trekkende med mus, grafisk ui og så videre som dere gjerne gjør, les litt om det.)

Lenke til kommentar

Dette er Apple:

1) Ta en fungerende idé

2) Poler den til den fungerer perfekt og er brukervennlig. Om det er nødvendig: Forandre litt på hvordan den fungerer.

3) Release

Ikke noe galt i dette husk! Veldig glad i brukervennlige og godt fungerende løsninger, men Apple har ikke ofte vært særlig nyvinnende (det finnes selvfølgelig unntak).

(Og før dere kommer trekkende med mus, grafisk ui og så videre som dere gjerne gjør, les litt om det.)

Dette er samsung:

1) Stjel alt som stjeles kan av hardwareløsninger fra bedrifter som er mer kreative enn deg: (google, htc, apple)

2) Sørg for å kjøpe kontroll over produksjonsfasiliteter og teknologi, så begrens tilgangen til kritiske deler slik at konkurrentene som du har stjålet fra må bruke dårligere erstatninger i produktene sine.

3) Fortsett å være verdens kjipeste selskap

Dette er LG

1) Lag skrot

• Liker 3
Lenke til kommentar

Dette er Apple:

1) Ta en fungerende idé

3) Release

Dette er samsung:

1) Stjel alt som stjeles kan av hardwareløsninger fra bedrifter som er mer kreative enn deg: (google, htc, apple)

2) Sørg for å kjøpe kontroll over produksjonsfasiliteter og teknologi, så begrens tilgangen til kritiske deler slik at konkurrentene som du har stjålet fra må bruke dårligere erstatninger i produktene sine.

3) Fortsett å være verdens kjipeste selskap

Dette er LG

1) Lag skrot

Dette er Nokia:

1) Lag gode dumbphones og bruk god hardware.

2) Vær innovative men lag smartphones som er utdaterte pga treghet i systemet.

3) ?????

4) Profit!

Lenke til kommentar

Dette er LG

1) Lag skrot

Du virker opplyst :roll:

LG var kjent for å lage for det meste skrot før i tida.

De har forbedra seg mye da! :)

Fortid er fortid, og tåpelig å bruke mot LG. Elendig timing på påstanden til Lilac1 nå i disse 2X-dager.

Lenke til kommentar

@ Turtlefence: Håper du såg hensikten min ved bruk av hermetegn :p

Aaaaah! Nei gjorde faktisk ikke det. Ironi og internett etc.

Nei det var det da:p

Sitter selv på en iPhone 4, så selvironi skifter det ei på! Finfin mobil er det ihvertfall, etter min mening.

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...