V. Haugen Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Kraftigere innmat i Apples neste mobiltelefon. Les mer Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hva med mere fokus på batteri? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Mer batteritid er alltid velkommen, men jeg synes ikke iPhone 4 sliter stort med akkurat det i dag. 1 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 http://www.itavisen.no/859590/slik-skal-apple-revolusjonere-iphone "Teknologien kan muliggjøre at du og jeg ikke behøver å lade mobilen eller tableten før etter 30 dager og en laptop skal kunne brukes i hele 20 timer eller mer." Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 "Kan muliggjøre" .. Da er det jo nesten lanseringsklart! Gleder meg! Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det blir vel å ligge i kø igjen da 1 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) "Kan muliggjøre" .. Da er det jo nesten lanseringsklart! Gleder meg! Hehe, er vel snakk om iPhone @ 2012 dette her. Endret 17. januar 2011 av iHouse Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Spennende. Får se hvordan den neste iPhonen blir, kankje jeg skaffer meg en... Lenke til kommentar
Sn4k3Eye Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Tegra 2 prosessoren som er en dual core sier Nvidia at kan spille 8 timer film på mobilskjermen i full HD(1080p), med et 2000mAh batteri. Så batteritiden blir nødvendighvis ikke dårligere med bedre teknologi. Hvis iPhone 5 også får LP-DDR2 vil det også spare strøm. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Hva er det med super-lativene hos superamobil.superno når det supergjelder superapplesuperprodukter om superdagen? - Iphone 5 blir superrask - Ipad 2 får superskjerm - Ipad 2 får superprosessor - Steve Jobs er supermann - Apple er superbra - Super er et supert ord til å beskrive superapple ..at apple kommer med tokjerneprosessor til sommeren er vel ikke noe sjokk når omtrent alle produsenter har leveringsklare mobiler med tokjerne allerede nå i Q'1.. Og Apple må kjøpe teknologi fra andre konkurrerende produsenter, som ryktene angående den nye superskjermen i superipad super2 sier. Men når det er Apple, da er jo det bare supert! Endret 17. januar 2011 av cmyrland 6 Lenke til kommentar
TastyFroyo Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 supert. Kjøper ikke iPhone Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Latterlig hvor mye fokus det er på ifon i media. Skaff dere en ny oksegud. 3 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Men hvis de går over til Qualcomm så betyr vell det at det er nøyaktig samme prosessor og grafikkbrikke i kommende iPhone5 som i flere av de sikkert allerede eksisterende Android og Windows Phone 7 telefonen som alt er på markedet på det tidspunktet? Det gjør jo at litt av sjarmen blir borte når iPhone faktisk har lik maskinvare som det meste annet, og hvordan blir det med iOS og helt ny plattform? Krever ikke det et godt stygge arbeid innenfor optimalisering av koden osv.. Lenke til kommentar
squidward Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 haha.. jeg ser for meg Steve Jobs gnir seg i hendene... Dance puppets, dance! 1 Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Hehe, er vel snakk om iPhone @ 2012 dette her. Ifølge Engadget som står for ryktene er det iPad og iPhone anno 2011 som får det nye chipsettet med ny prosessor. De rangerer sin kilde som like pålitelig som kilden som røpet detaljene om AppleTV til dem i høst, noe som viste seg å stemme til punkt å prikke. edit: Okay Det gjør jo at litt av sjarmen blir borte når iPhone faktisk har lik maskinvare som det meste annet De gjorde det samme med sine datamaskiner, med ganske bra utfall. Endret 17. januar 2011 av genser Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hehe, er vel snakk om iPhone @ 2012 dette her. Ifølge Engadget som står for ryktene er det iPad og iPhone anno 2011 som får det nye chipsettet med ny prosessor. De rangerer sin kilde som like pålitelig som kilden som røpet detaljene om AppleTV til dem i høst, noe som viste seg å stemme til punkt å prikke. Det var et svar til "Isbilen". Lenke til kommentar
HKS Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Men hvis de går over til Qualcomm så betyr vell det at det er nøyaktig samme prosessor og grafikkbrikke i kommende iPhone5 som i flere av de sikkert allerede eksisterende Android og Windows Phone 7 telefonen som alt er på markedet på det tidspunktet? Selv om de ender opp med å bruke radio fra Qualcomm så betyr ikke det at de kommer til å bruke prosessorer (SoC) fra Qualcomm. Dagens iPad og iPhone 4 bruker Apple sin egen SoC (Apple A4) som baserer seg på en "stock" ARM Cortex-A8 og PowerVR SGX 535. Brikken er produsert av Samsung på en 45nm prosess. Ryktene sier at neste ARM SoC fra Apple som skal brukes i iPad 2 / iPhone 5 kalles Apple A5, og bruker en "stock" ARM Cortex-A9 (dual-core) og to PowerVR Series5XT (SGXMP) GPU'er. Tipper vi får høre mer om dette når iPad 2 lanseres... Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hva er det med super-lativene hos superamobil.superno når det supergjelder superapplesuperprodukter om superdagen? Appleprodukter markedsføres på et emosjonelt plan. Der andre selger "1ghz dual-core Tegra2 chip", selger apple "amazingly efficient and super fast processing unit". 1 Lenke til kommentar
HKS Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hva er det med super-lativene hos superamobil.superno når det supergjelder superapplesuperprodukter om superdagen? Appleprodukter markedsføres på et emosjonelt plan. Der andre selger "1ghz dual-core Tegra2 chip", selger apple "amazingly efficient and super fast processing unit". Dette er hva Apple skriver i produktbladet til iPhone 4: Apple A4 Chip Apple engineers developed the A4 chip to be remarkably powerful yet energy efficient. With it, iPhone 4 can easily perform complex jobs such as multitasking, editing video, and placing FaceTime calls. All while maximizing battery life Jeg klarer ikke å trekke noe emosjonelt ut av dette... Mulig det fungerer for deg... Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det han prøver å si, er at Apple ikke skryter av produktspesifikasjoner slik "vanlige produsenter" gjør. Istedenfor for å ramse opp spesifikasjoner, så sier de heller hvordan det vil være til nytte for forbrukeren. Har forøvrig et lite Apple-salgskurs, så jeg vet hva det går ut på. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg