Pærte Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Eg liker ei jente veldig godt, og ho veit det. Me har hatt mange fine stunder saman. Poenget mitt er det at ho behandlar meg annleis enn andre vener, både på "godt vondt". Kroppskontakt er meir naturleg med meg enn med andre. I tillegg har ho ingenting imot å sitja med beina sine på fanget mitt. Igjen, kroppskontakt er ikkje "awkward". På den "negative" sida (ikkje negativ, altså, berre litt morosam/artig/ertete), så "får eg ikkje lov til" å ta på tingene hennar. Mobilentelefonen, armbandsuret, bilen, kva som helst. Dersom eg gjer det, får eg beskjed om å "legga den tilbake", eller "ikkje pirk på den". Sjølv tar ho på mine ting ofte og fiklar med dei, hehe. Sidan ho veit eg liker ho, kan det vera ho ventar på at eg skal handla? Liker ho meg? Har eg det "strengt" for å sjekka korleis eg held det ut? Kanskje ho testar for å sjå om dette er noko eg går lei av --> ville gått lei i forholdet? Ho set tillitt særs høgt. Testar ho meg på nokon måte? Helsing Ivar Aasen Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 For meg høres det ut som at hun liker deg, så tror det er bare go for it. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Du er bitchen hennes. Vis henne at du er mann. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå