noreg Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 hei:). er en gutt, som egentlig skal gå på vgs, men har tatt meg ett friår. Engelsken, min er rett og slett, så sykt dårlig! kan jo ikke stort mere enn folk på barneskolen, flaut i know . Jeg prøver jo allt for å bli bedre, menn har rett og slett ikke peiling på hva som er best? snakker jo engelsk, med folk på skype da.. men det er jo stort sett det, samme vi sier: how are you? , whats your name?, which country you from?, whats your hobbies?, which school you go on?, how many are in your family? pleas trøng hjelp her ass, har drit løst te å bli bedre i engelsk... kan vell til slutt legge til at grunnen, til at jeg sluttet var at vi hadde, 2 timer engelsk, 1 norsk 1 matte. Pluss att det uansett, var ett feil valg for meg.. Så derfor vill jeg jobbe drit mye, med engelsk nå!!! mvh: noreg : ) Lenke til kommentar
noreg Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 har også ett annet spørsmål: hvis noen har rosetta stone, ta kontakt med meg, via innboksen. skjønner ikke hva jeg skal gjøre, i om med att det står på engelsk! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Se din andre tråd om samme sak: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1289609&st=0&p=16765304&fromsearch=1entry16765304 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Stenger denne siden du har en tråd fra før, og denne har en veldig dårlig emnetittel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg