HesteHoven Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hei. Jeg er veldig plaget med en i klassen som driver å slår av pcen min hele tiden fra sin egen pc. Er det mulig å gjøre slik at de ikke har muligheten til å slå av min pc med metoden de bruker? Jeg tror de går inn på "cmd" og skriver "Shutdown -i" også "Dialogboks for ekstern avslutning". Jeg fikk ikke dette til å funke.. Hvordan vet jeg hva pc navnet er? Det funket ikke med IP. Er det noe annet sprell jeg kan gjøre for å "ta igjen", uten være på dems pc.. Altså fra min? Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Sikker på at han ikke bruker en fjernkontroll da? Hvis dere har samme merke Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) skru av shutdown funksjonen... and heres how: http://www.mindconnection.com/library/cheaptricks/keeprunning.htm forresten er kommandoen: shutdown /s /m \\PCNAVN hvis de setter en tid, f.eks 10 sekunder, og den boksen kommer opp på pc'en din og teller ned, da kan du skrive shutdown /a Endret 17. januar 2011 av jale Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Håper det hjelper Endret 17. januar 2011 av heh115 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Haha! Er det så lett? Kan jeg sitte på skolen og skriv de sakene i CMD og shutte ned andres pcer?? EDIT: Rampage på TG Endret 17. januar 2011 av N1ko Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 tvilsomt at det er så enkelt... Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Han har nok klart å lure inn et program (sin egen lille trojaner) som ligger og tar kommandoer fra andre maskiner Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Sjekk hva som ligger i startup mappen din.. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Haha! Er det så lett? Kan jeg sitte på skolen og skriv de sakene i CMD og shutte ned andres pcer?? EDIT: Rampage på TG Du er avhengig av nok rettigheter på PCen til å gjøre det. Lenke til kommentar
Wannabexx Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg fikk ikke dette til å funke.. Hvordan vet jeg hva pc navnet er? Det funket ikke med IP. CMD "Net view" viser alle på nettet hvis du har lyst til å være stygg tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå