Corporal Jenkinson Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hei! Da er det på tide med en ny pc. Har valgt å bruke maks 5000 kroner til det. Skal bruke den til spilling, spill som Black Ops, Battlefield og Mafia II skal den brukes mest til. Har ikke noe si om jeg må bygge den eller om det er en ferdig kjøpt pc. Deler jeg har; Skjerm, høytalere,tastatur,mus,musmatte,headset. Er ikke veldig god på det med pcer så hadde vært supert om noen om dere pc-eksperter hadde hjulpet. Mvh- cfthompson Lenke til kommentar
srbz Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Tricky budsjett, men satte opp en liste her: https://prisguiden.no/profil/lister/122103 Helt kurant gamingmaskin som bør takle de spillene du nevner. Samlet pris fra Amentio er 5009,- atm. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Takk for relativt sjappt svar srbz, setter jeg pris på. Men en ting jeg lurer på. Er Radeon et bra skjermkort? Har hørt mange av vennene mine sier at de ikke holder mål. Er fortsatt åpen for flere forslag. Mvh cfthompson Lenke til kommentar
srbz Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Beste skjermkortet du får til den prisen vil jeg si. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Beste skjermkortet du får til den prisen vil jeg si. Enig. Har forsåvidt god erfaring med 5770 i din spillene som er nevnt :-) Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Ble mange spørsmål nå fra meg nå. Er disse alle delene? Eller trenger jeg noen andre deler? Har du noen erfaringer med kabinettet? Første gang jeg bygger pc så vil vite om det er lett å få delene inni kabinettet. Her er listen atm. -cfthompson Lenke til kommentar
srbz Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Linken din er dau, her er bildet: Er dette fra Amentio? Ser ut som de har feilpriset skjermkortet, og det er muligens litt penger å spare på å handle med en gang. Endret 18. januar 2011 av srbz Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Ser nå at det var flex, er det samme? Hva er forskjellen. I så fall hvilken er best? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Den støtter visstnok opptil fire skjermer, og opptil tre skjermer uten å bruke miniDP-adapter. Ellers ser det ikke ut til å være noen forskjeller (bortsett fra at originalversjonen har en drøy prisfeil i "feil" retning). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå