Wutwut Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Hei! Har prøvd meg på noe ala det andre her inne har gjort, men jeg skal prøve å realisere det litt mer, å få det aktivt. Samt med funksjoner som andre ikke har sett før! Om du vil prøve deg på dette, så kan du klikke deg inn her: www.diskusjon.no Du har sjansen din NÅ til å bli en av de mektige og store, siden det enda ikke er så mange medlemmer! - NiiiK Endret 18. januar 2011 av JT_NIKO Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Edit. Dette er nok et eksempel på at man ønsker å tjene inntekter på enkeltpersoner som "tror" at det er store penger å tjene på å rekruttere spillere til slike spill , med mindre man er veldig heldig og får til mange nok brukere tviler jeg sterkt på at det er noe å tjene på slikt. Tror nok jeg personlig heller foretrekker et av mange gode gratisspill som finnes ute på markedet. Slike spill som dette bør taes med en stor klype salt av brukerne våre, det er sjeldent noen garanti for at pengene man investerer i et slikt spill (eller tiden man bruker på å lage en god spillfigur) gir noen form for gevinst en måned fremover når serveren forsvinner og moroa slutter. Endret 17. januar 2011 av Malvado Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Hei! Vil bare si at jeg har ingen forhåpninger om å tjene store penger på dette, hvis det var noe å tjene, så hadde det vært veldig lite. Om jeg skal gjøre det slik at jeg skal tjene penger på det, får vi ta en annen gang, men om jeg ikke har mer enn 1000 medlemmer ville man tjene omtrent ingenting. Det eneste formålet mitt er å leke meg med funksjoner og prøve meg litt fram ^^, Det er jo i grunn derfor jeg ikke har noen investeringer i dette spillet, det er på ett free-domain. Altså .TK . Så jeg har ingen forhåpninger eller mål om å tjene store penger på dette - NiiiK Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Ingenting galt i å prøve ut sin egen kunnskap, men mafiaspill er UT EDIT: Dette mafia spillet du har laget er jo autogenerert, lol.. Endret 17. januar 2011 av MrLG Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Retningslinjene tillater ikke reklame, lenker i førsteposten er fjernet. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Ingenting galt i å prøve ut sin egen kunnskap, men mafiaspill er UT EDIT: Dette mafia spillet du har laget er jo autogenerert, lol.. Jeg vet xD Trodde man også kunne edite selv i PHP, HTML, Java, og alt det der, men kan man ikke? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Selvfølgelig kan man det. Bare lær deg PHP, HTML og Java så kan du redigere så mye du vil. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Selvfølgelig kan man det. Bare lær deg PHP, HTML og Java så kan du redigere så mye du vil. Joda, men kan man redigere av det ferdige spillet, som den linken som var her gikk til? Eller så må man jo isåfall begynne fra bunn av .. ^^ Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Dersom du har tilgang til kildekoden så kan du redigere så mye du vil. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Muligens, men tror det er mot betaling ... Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Om du vil prøve deg på dette, så kan du klikke deg inn her: www.diskusjon.no Hva var siden sa du? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Om du vil prøve deg på dette, så kan du klikke deg inn her: www.diskusjon.no Hva var siden sa du? Retningslinjene tillater ikke reklame, lenker i førsteposten er fjernet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå