magnus58 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Oki, jeg kjøpte ny pc før jul( packard bell )med win 7 home Premium 64bit. Jeg lastet ned Windows 7 ultimate 64bit. Men dette viste seg å være USA versjonen. Den fungerte helt fint utenom internett, den ”fant ingen tilgjenglige nettverk”. Jaja, jeg fikk tak i den norske versjonen (Windows 7 ultimate norsk 64bit) og installerte den men heller ikke da fungerte internettet. Jeg har ikke hat noen andre problemer etter jeg installerte den nye Windows versjonen. Jeg har en annen pc i huset, der fungerer internett helt fint. Dekningen kan det heller ikke være, jeg har tatt pc-en helt inntil senderen. Kan det være noe med nettverkskortet i pc-en? Eller noe annet? Alle svar er bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 installert drivere til trådløskortet? Lenke til kommentar
magnus58 Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 installert drivere til trådløskortet? Nei. Jeg har en packard bell EasyNote LN. finnes det en god brukelig driver for den? Søkte på google men fant egentlig ikke noe bra . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 du må nok spesifisere mer hvilken maskin det er. BAre følg linken. http://www.packardbell.no/pb/no/NO/content/download Lenke til kommentar
myhken Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Kjedelig å ha problemer med sin ulovlige nedlastete Windows 7 Ultimate versjon... kanskje du kan ringe Microsoft for å få hjelp :!: Endret 18. januar 2011 av myhken Lenke til kommentar
magnus58 Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Ok fant ut vhva det var , takk for tipsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå