Mokaii28 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Noen som vet om det er noen muligheter å koble xbox til annlegg uten optisk? Altså, jeg har en denne kabelen til venstre koblet til TV'en(den har ikke optisk inngang som noen av dem har) Det jeg har prøvd på, siden jeg verken har optisk eller 3,5mm jack på tven, er å koble denne til tven og derfra en rød og hvit (RCA) til 3,5mm inn i anlegget. Det funker fint med lyd fra tven, men vet ikke om det er mulig å koble den xbox-RCA kabelen til fra xbox - TV og derfra RCA til 3,5mm jack inn i anlegget. Har hørt at jeg må koble xbox kabelen direkte men den er langt ifra lang nok. Skjønner hvis dette ble litt rotete, men er langt ifra flink på lydkabler, hvertfall til denne eldre TV'en Bruker foreløpig z-5500 og har en eldre 42" Samsung. Endret 17. januar 2011 av Marcus28 Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Skal du ha Surround lyd må du kjøpe ny kabel til xboxen. feks: denne og enslik Klarer du deg med kjip stereo kjøper du en slik kabel/plugg Endret 17. januar 2011 av Lakshore Lenke til kommentar
Mokaii28 Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Skal du ha Surround lyd må du kjøpe ny kabel til xboxen. feks: denne og enslik Klarer du deg med kjip stereo kjøper du en slik kabel/plugg Der var det billig på dX, så bestiller det kanskje derfra. 15$ med gratis frakt er ikke dårlig. Takk! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 dx, er en super side. Bare synn at det kan ta litt tid av og til før mann får varen Lenke til kommentar
Mokaii28 Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Tok meg litt over 2 måneder forrige gang, litt kjipt egentlig, men med tanke på prisen er det verdt det, mener nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå