Mato Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 oki tiden er inne for ny data til tven da den gamle holder på og ta kvelden Dette jeg trenger en en liten stille sak med 500-1 tb med lagring som kan gjøre en torrent klient , vlc ,spille filmer i full hd og ha lyd ut , gjerne optisk men stero funker greit , 2 usb er minimum . os er tenk til xp eller win 7 , eventuelt ubuntu , dama skal kunne bruke den så det er jo greit at det er kjent max pris er satt til 2000, software tastatur og mus har jeg fra før så trengs ikke tas i betraktning noen som har noen ider til hva som kan oppfylle disse kravene ? Lenke til kommentar
crazyfrog Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Prøv og få tak i ett av disse hovedkortene. Hadde nettopp ett slikt selv og var meget fornøyd med det. Solgte det grunnet en altfor god deal på en større og kraftigere maskin med kabinett http://www.zotacusa.com/products/motherboards/intel/ion# Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Var ikke det store budsjettet og jobbe med, men gjør et lite forsøk. Lykke til med handelen ANTEC ISK 310-150- DESKTOP SLIMLINE - MINI ITX - 729 kr GIGABYTE D525TUD ATOM D525 MINI-ITX - 669 kr DIMM DDR3 2GB 1066MHZ CL7 (2X1GB) - 219 kr WESTERN DIGITAL CAVIAR GREEN 500GB SATA/300 32MB - 319 kr Totalt: 1936 kr. Lenke til kommentar
salvatore- Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Anbefaler en popcorn hour. Den streamer filene du har lastet ned via trådløst nettverk Ser også veldig pen ut og tar seg godt ut i tv-benken http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=612416 Pris: 2025,- Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 hehe ja budsjettet er satt extremt lavt da det ikke er noen jeg har så veldig lyst og svi av mye penger på , enetst som er galt med dages MC er at psu er extremt ustabil . @sveen ser lovende ut d settupet der Lenke til kommentar
baguett Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Du kan jo ta å konfiguere Denne slik at den blir billig Vurderer selv htpc til sommern, men kommer da til og kjøre Linux Mint Debian(lettvindt linux og laget for htpc) og et enkelt hovedkort med hdmi + en hdd på 1tb og 2 gb ram Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 tja den var jo ikke så gal i pris , men jeg trenger ikke volumkontroll eller dispaly i front ... unødvendig jall Lenke til kommentar
baguett Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) heh ok Her er et billigt kabinett da siden du hadde så lavt budsjett: 7.5 cm høyt Endret 13. februar 2011 av baguett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå