mellow_d Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Heisann! Hadde vært fint med litt kritikk på dette bildet. Tatt på en fjellknaus i indre troms en gang i fjor vinter. exif: f/13 1/1000 iso400 18mm Endret 17. januar 2011 av mellow_d Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Tror jeg ville hatt en lett cropping i bunnen - så horisonten ikke ble så midtstilt - synes det ville gitt enda mer fokus på hvor stor skala det var. Liker både idé og stemning! Lenke til kommentar
cFc Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Synes det var fint jeg! Men hadde likt å se det i farger. Snø og himmel kan være veldig pent om det blir tatt riktig. Kanskje litt vel mye mørke på høyre side og. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 liker ideen. Det som krasjer litt er at personen ser ut som han akkurat har spent av seg snowboardet (i klesstilen), og at skitrekket dermed ligger rett bak kameraet. Litt mer turklær hadde gjort mye tror jeg men for all del, flott bilde, jeg bare bet meg i merke akkurat klærne Lenke til kommentar
mellow_d Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 hehe, klærne er faktisk forsvarets snøkamo bukse og goretex jakke tok det under en vinterøvelse i fjor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå