DaXoN Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Tilby de perler får landet 0_O shinny shinny perler Lenke til kommentar
-Depressed Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Kanskje hvis du klarer å hemme forsyningen til landet, dette har jo blitt gjort gang på gang igjennom krigene og vært relativt effektivt...sant? Hvis man på en måte klarte å "videreføre" denne teknikken og klare å ødelegge alt av ressurser og forsyninger i landet så tror jeg de er ganske i klistret. Slik som USA gjorde/gjør mot Cuba for å få dem til å demokratisere landet. Endret 22. januar 2011 av -Depressed Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Nå er jo jeg marinejeger, eks-assasin i CIA og trent ninja (trente i klostrene i Kina), så for min del kunne jeg bare ha drept alle i landet. Hadde vel ikke trengt å drepe ALLE, men jo flere jo bedre. Lenke til kommentar
mikaelvr Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Nå er jo jeg marinejeger, eks-assasin i CIA og trent ninja (trente i klostrene i Kina), så for min del kunne jeg bare ha drept alle i landet. Hadde vel ikke trengt å drepe ALLE, men jo flere jo bedre. Og der var denne tråden løst Tenkte også på måten russerne gjorde det i filmen Salt. Tar jo 30 års tid, men en fin måte å ta seg av lederene i landet på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå