Gå til innhold

[Løst] iPod til data

kjelle392

Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei. Serveren gikk heden, og jeg mista alt av musikken min som lå der. Imidlertid var iPoden synkronisert, slik at jeg fortsatt har musikken på den.

Imidlertid vil jo ikke iTunes være med på sykroniseringen slik jeg vil. Jeg antar at dersom jeg kjører en synkronisering nå, så vil alt på iPoden forsvinne også fordi iTunes ikke lenger finner orginalfilene.

Så hva gjør jeg?

Ser av søke på Google at det finnes mange programmer som fixer problemet, men hvorfor skal alt koste? Det virker som om de er temmelig like også, og det er snart gjort å mistenke samarbeid.

Svært ergelig å finne ut etter at man har lastet ned med en "free download"-link at programmet koster å bruke likevel... Er jo å lure folk!

Er det noen som vet om programmer som er gratis både å laste ned og bruke uten begrensninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Selv har jeg brukt MediaMonkey til denne typen ting, men det er et ganske avansert program som muligens blir litt "over kill" i denne sammenhengen. Lifehacker er en god side og selv om denne artikkelen begynner å dra litt på årene kan det være at programmene nevnt gjør nytten :)

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...