annymo Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Har tekt til å studere i Tromsø om ikke alt for lenge. Hvordan er det med tanke på priser på hybel (2 rom eller 1 rom), og generelt å bo? Inkl. mat, bensin osv. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det er fint i Tromsø, litt kaldt, men ikke så mye Hybelpriser er jeg ikke helt sikker på, men hvis du vil vite hvor mye en cola koster så er det bare å spørre. Bensin er vel 13-14kr litern Lenke til kommentar
Special P Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Fin by med fin natur. Ang. bensin så tror jeg den er litt dyrere en resten av landet da de ikke har bompenger, men heller dyrere bensin. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg betaler 2700kr for hybel, deller kjøkken og bad med en annen. Alt inkludert i tillegg til parkeringsplass. På studentsamskipnaden så koster hyblene helt ned til 2100kr om jeg ikke tar feil, men da deler du bad og kjøkken med flere. Bensin og Diesel bruker å være billig på onsdager, var ivhertfall det før jul. Men jeg fyller heller diesel i Norkjosbotn da jeg pendler hjem av og til i helgene når jeg gidder. Angående det med bil så er det en del bakker som kan være vriene å kjøre i. Kan ikke si at det er kaldt akkurat nå, har vell aldri frøse noe særlig ute. Men noen dager er værre en andre. Det er heller et mareritt å gå på kjøpesentrene da de har det alt for varm der hvis man går med utejakke på seg. Utelivet er nokså bra, bortsett fra at noen ganger i høst var det svinaktig glatt utfor Rogers. Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Er ikke så veeldig stor forskjell på bensinprisen i Tromsø kontra østlandet etter mine erfaringer ihvertfall. Etter mine erfaringer dersom du ønsker å bo nede i sentrum koster hybelene fort 3500+ i kollektiv. Tar du en kjapp titt her så ser du at det er ganske stive priser i leiemarkedet her. http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/result?areaId=20817 Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Tromsø hadde ihvertfall før en ekstraskatt på bensin på 50 øre literen eller no sånt. Dette istedet for bomring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå