MagnusTheMan Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Begynte å spille basketball for snart et år siden, når jeg begynte tenkte jeg "tenk at jeg har levd i 15 år uten å vite om en så morsom sport". Jeg har alltid spilt fotball, og synes det er morsomt, men basketball overgår det. Hva synes dere om basketball ? Lenke til kommentar
MagnusTheMan Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Dritkjedelig. Synes vel du Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) det er gøy det. men er ikke så rart du synes det. er jo en verdensidrett...men hadde dere ikke kurver i gymsalen på barneskolen? At du ikke liker fotball er vel enn oppfatning som ikke deles så mye blant folk, men alle kan jo ikke like alt og det er bra ellers hadde vi ikke hatt så mange gode idretter rundt om i verden... Endret 19. januar 2011 av Step_up Lenke til kommentar
feggy Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Syns det er nitrist. Kanskje det er grunnet at det er umulig å spille skikkelig på skolen. Spesielt med tanke på jenter som ikke har peiling, og yngre menn som har pumpet seg stor og jævlig og skal brøyte seg frem. Like det ikke. Helt greit å se på. Ikke at jeg skjønner det uansett, men fetterne mine spiller det, så av og til blir det kamper. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Synes selv det er utrolig morsomt, selv med mine drøye 170cm. Har heldigvis stor smidighet og fart til mine fordeler. Spiller det ikke på heltid, men koser meg når vi har det i gymmen. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Men ser ikke ut som at det er så mange som følger med på basket her inne... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Som sagt, fordi det er Dritkjedelig. 3 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 det trenger ikke bety at alle synes det samme som deg...Det er tross alt en ganske populær verdensidrett... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Det er fortsatt dritkjedelig. Endret 20. januar 2011 av Ajaco 3 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Det synspunktet tror jeg dog en del kan dele . Dog tror jeg ikke at Nigeria som nasjon tenkte over sånt i det hele tatt(jeg tror idretten er veldig populær der borte), da de i 2006 tapte 1/8-dels finalen mot 2002 VM's bronsemedaljør og 2005 EM's sølvmedaljør Tyskland med ett poeng... og faktisk så anslår The guardian at selv med den aller drøyeste regningen så anslås det å være 300 mill aktive i Verden vs fotball med 250. Hvis man tar det som er blitt anslått på det meste fra Guardian sin artikkel, så blir det faktisk 450 mill basketspillere vs 250 mill fotballspillere... Endret 20. januar 2011 av Step_up Lenke til kommentar
arildoaim Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det er fortsatt dritkjedelig. Helt enig med deg, det er faktisk ganske kjedelig, men det er bare min personlige mening. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Det er ikke ganske kjedelig. Det er dritkjedelig. 3 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 har du ikke skrevet det sånn tre ganger tidligere i tråden? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hahahah faen Ajaco... Du dreper meg <3 elsker basketball selv. Jeg spiller mest "street" om jeg skal kalle det det. Da snakker jeg ikke som man ser fargede mennesker gjør i fengselsfilmer uten regler etc, men jeg syns det er friere og mye morsomere. Selvfølgelig dersom man spiller med folk som kan å plassere seg, screene etc. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Hva tror du forresten om Spania på hjemmebane i 2014?(hvis du følger såpass mye med, for det gjør ikke jeg ) Endret 25. januar 2011 av Step_up Lenke til kommentar
TGV Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 lebron drepte det her om dagen mot magic. noen som fikk det med seg? 51? sick. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 lebron drepte det her om dagen mot magic. noen som fikk det med seg? 51? sick. Sier bare 81 Basket er tingen. Ingenting i mot verken fotball (som kan være vel så morsomt å se på), håndball, bandy, hockey eller volleyball, men basket er den desidert morsomste sporten å spille. Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Basket er digg! Jeg liker dog nesten all ballsport. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå