Lommebok Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Dette er 4 dagen min med feber, feberen har gått helt opp til 39,9 og helt ned til 37,9 grader. Jeg har veldig vondt i halsen, jeg hoster mye og veldig "hardt" og er forkjøla. Har også vondt i øynene når jeg liksom ser helt til venstre eller høyre. Har slått ifra meg svineinfluensa siden jeg vaksinerte meg på ny året av 2010. Jeg har en mistanke om halsbetennelse som har gått litt over det normale. Hadde egentlig tenkt meg til legen i dag, men begge legekontorene her er fulle i dag. Er det noen som kan bekrefte om det er halsbetennelse eller vet noen hva det kan være? Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Dette er 4 dagen min med feber, feberen har gått helt opp til 39,9 og helt ned til 37,9 grader. Jeg har veldig vondt i halsen, jeg hoster mye og veldig "hardt" og er forkjøla. Har også vondt i øynene når jeg liksom ser helt til venstre eller høyre. Har slått ifra meg svineinfluensa siden jeg vaksinerte meg på ny året av 2010. Jeg har en mistanke om halsbetennelse som har gått litt over det normale. Hadde egentlig tenkt meg til legen i dag, men begge legekontorene her er fulle i dag. Er det noen som kan bekrefte om det er halsbetennelse eller vet noen hva det kan være? Sikkert enten "vanlig" influensa eller halsbetennelse. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Var hos legen i dag, og det var vanlig influensa. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke tenkte på det. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Har samme symptomer som deg. Også vært hos legen og fikk beskjed om å holde seng, drikke godt og spise fornuftig og ta ibux ved høy feber. Jeg har faktisk vært oppe i 40.... Gjør meg ingenting å ha influensa, men det at det gjør vondt i øynene ved å se fra side til side er en udigg, feber er bare kos i forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå