linte Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg trodde jeg kunne PC også...Men dette problemet ser ikke ut til å forsvinne. Kan vel kanskje konkludere med at både Hardisken og CD spilleren er skadet, siden den starter på nytt halveis i instaleringen og tror den skal begynne med ny runde. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg lurer på om du må starte med noe enkelt først: -boot fra din usb og i Install Now vindue, velg Ikke install, men velg Repair Computer (ned til venstre) Det er ønskelig å rense disken, slik at senere feilmeldninger kan være mer forståelig. Velg Next Velg Command prompt skrive diskpart list disk ----se på disknr som gjelder for hardisken og bruk det nr isted for det ? i neste commando linje select disk ? clean all og etter den er ferdig exit Slå av Fjerne USB du hadde og starte opp. Det er for å bekrefte at det er virkelig renset. Det forventes en Boot failure beskjed. Restarte maskinen med å boote fra DVD rom og notere hva det kommer. Hvis ikke det starter fra cd rom, så skal du starte fra USB og prøve å installere. Hvis etter reboot starter på nytt en installasjon, avslutte og si i fra. HUSK at CLEAN ALL, vil rense alt privat data som var å finne på disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå