sdf123 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Har litt problemer med tilkobling til noen sider, feks vg.no. La oss jeg åpner vg.no, og så står browseren bare å loader, om jeg da trykker stop og reload så kommer sidne med en gang, mens lar jeg den jobber videre tar det fryktelig lang tid. Ved db.no så har jeg ingen problemer. Og så er det, noen sider kommer med en gang mens andre kommer ikke. Tips til hva det kan være? Har ikke hatt det sånn før. Jeg sitter på linje fra canal digital(kabel), bruker Win7 og Chrome. Men noen dager funker alt, så er ikke et problem jeg har hele tiden. Endret 17. januar 2011 av everlong Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ville satt opp et vindu (CMD) med ping. Da vil du se om forbindelsen er stabil. F.eks ping www.uio.no -t Alternativt kan du laste ned pingplotter og se om det blir avvik. Jeg hadde trøbbel med nettverk og Win7 på mitt forrige hovedkort. Løste det ved å sette inn et ekstra PCI-kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå