Armador Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hei folkens. Er på utkikk etter en god bærbar maskin som jeg kan spille på, (cod/bfbc2 og det kommende Battlefield 3) men som jeg også kan ta med meg på forelesninger for å ta notater. Er lite oppdatert på pc-markedet for tiden så derfor prøver jeg meg her inne. Så hvis noen har gode alternativer, eller vet om noe mye bedre hvis jeg venter litt, skrik ut! ser for meg en 15,6". Større enn det blir uaktuelt mtp å drasse den med seg på forelesninger. Mvh Håkon Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg ville venta litt. Sandy Bridge er på vei ut til laptoper, og de neste månedene regner jeg med at det kommer en drøss med nye modeller. Sandy Bridge er mye bedre enn tidligere arkitekturer på ytelse per batteritid, og firekjernerene har i tillegg integrert grafikk som du kan bruke når du ikke spiller. Mao. vent litt, og sjekk tråden til Agentspoon for Sandy Bridge-laptoper. Nå er verst tenkelige tidspunkt å kjøpe laptop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå