abene Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Microsoft Russland har lekket ut informasjon om lansering av SP1. Les mer Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 SP1 RC (for 64-bit) var på om lag 860MB, så vi kan vel regne med at den endelige størrelsen er rundt der (eller kanskje bittelitt større), men er det noen som har tall på hvor mange patcher denne faktisk inneholder? Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Uansett så snakker vi vel om den Engelske versjonen her, den Norske W7 SP1 kommer vel først rundt Juni ? Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Kommer den til å inneholde noen form for antipirat beskyttelse ? Lenke til kommentar
Bond33 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Kan lastes ned her: http://www.microsoft.com/downloads/nb-no/details.aspx?FamilyID=C3202CE6-4056-4059-8A1B-3A9B77CDFDDA Lenke til kommentar
HKS Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Kan lastes ned her: http://www.microsoft.com/downloads/nb-no/details.aspx?FamilyID=C3202CE6-4056-4059-8A1B-3A9B77CDFDDA Det du linker til der er kun Release Candidate 1. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 RTM er klar. Det som er skuffende at det er så å si ingenting nytt i SP1. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 RTM er klar. Det som er skuffende at det er så å si ingenting nytt i SP1. Ja, virket ikke som det var særlig mye nytt og spennde der akkurat. AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Uansett så snakker vi vel om den Engelske versjonen her, den Norske W7 SP1 kommer vel først rundt Juni ? Det er ute norsk versjon også.... merkelig.... Normalt er jo noen kvartal senere.. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hovedgrunnen for å gi ut SP1 er nok for å få bedrifter til å gå over til Win7, da mange bedrifter venter på første service pack før de anser operativsystemet for stabilt nok. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 RemoteFX er spennende da - men kommer den til vanlige utgaver slik som win7 ultimate np med SP1? Frem til nå så den bare vært på windows server slik jeg forstår det. -Stigma Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Hvordan vet jeg om jeg har USB3 støttet ? I følge enhets-behandlingen er det noen usb greier jeg mangler driver til. Et driver søk finner heller ingen driver Endret 17. januar 2011 av den andre elgen Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hvordan vet jeg om jeg har USB3 støttet ? I følge enhets-behandlingen er det noen usb greier jeg mangler driver til. Et driver søk finner heller ingen driver Det letteste er vel å bare sjekke spesifikasjonene til hovedkortet du har. Da vil det normalt være klart markert om hovedkortet har USB3. USB3 er fremdeles ikke veldig mye brukt, og bare en mindre del av nye kort har dette. De fleste av modellene med USB3 jeg har sett så langt har som regel "USB3" i modelltittelen siden de som regel er spesielle variasjoner av andre kort som har fått en ekstra USB3 chip på seg, og koster en hundrings eller to mer enn standardvariantene. -Stigma Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hvordan vet jeg om jeg har USB3 støttet ? I følge enhets-behandlingen er det noen usb greier jeg mangler driver til. Et driver søk finner heller ingen driver Det letteste er vel å bare sjekke spesifikasjonene til hovedkortet du har. Da vil det normalt være klart markert om hovedkortet har USB3. USB3 er fremdeles ikke veldig mye brukt, og bare en mindre del av nye kort har dette. De fleste av modellene med USB3 jeg har sett så langt har som regel "USB3" i modelltittelen siden de som regel er spesielle variasjoner av andre kort som har fått en ekstra USB3 chip på seg, og koster en hundrings eller to mer enn standardvariantene. -Stigma i følge beskrivelsen så skal hovedkortet ha usb støtte. 2 stk usb tilkoblinger med en annen farge. Det var også derfor det ble kjøpt nå er jeg mest interessert å finne ut om USB under andre enheter er USB3 kontrolleren som jeg ikke finner driver til. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 nå er jeg mest interessert å finne ut om USB under andre enheter er USB3 kontrolleren som jeg ikke finner driver til. Hvis du har Windows er USB3-drivere tilgjengelig fra produsentens produktside. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hvordan vet jeg om jeg har USB3 støttet ? I følge enhets-behandlingen er det noen usb greier jeg mangler driver til. Et driver søk finner heller ingen driver USB 3 driverne ligger jo på asus sine sider for nedlasting. http://www.asus.no/product.aspx?P_ID=9i872VNaAILRp8bS&templete=2 Lenke til kommentar
novastrum Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 RemoteFX er spennende da - men kommer den til vanlige utgaver slik som win7 ultimate np med SP1? Frem til nå så den bare vært på windows server slik jeg forstår det. -Stigma Fungerer i alle fall i virtuelle Windows 7-klienter, så lenge det er en hyper-v server med DirectX 10.0-skjermkort. Vil være rart om det ikke også vil være mulig å kjøre remoteFX mot en "vanlig" Windows 7-klient. http://www.msteched.com/2010/NorthAmerica/VIR305 Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 RemoteFX er spennende da - men kommer den til vanlige utgaver slik som win7 ultimate np med SP1? Frem til nå så den bare vært på windows server slik jeg forstår det. -Stigma Fungerer i alle fall i virtuelle Windows 7-klienter, så lenge det er en hyper-v server med DirectX 10.0-skjermkort. Vil være rart om det ikke også vil være mulig å kjøre remoteFX mot en "vanlig" Windows 7-klient. http://www.msteched.com/2010/NorthAmerica/VIR305 Hmmm, ja det er interessant, men jeg håper på at det vil være mulig med tid og stunder å få til det samme via remote desktop til vanlige maskiner også. Da vil det plutselig bli mulig å spille eller bruke andre 3D programmer på en lett laptop uten spesiell 3D funksjonalitet så lenge host maskinen har hardwaren som trengs. Det ville fort bli veldig nyttig Jeg vet ikke om det er noen teknisk egrunnelse bak hvorfor det evt. er problematisk å få til dog... -Stigma Lenke til kommentar
baguett Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Kan ikke si at changeloggen var imponerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå