AnonymDiskusjon Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Skal treffe ei jente jeg liker godt i kveld(!), men det er visst opp til meg å finne ut hva vi skal gjøre... Sist vi møttes gikk vi på kafe/restaurant, der vi ble sittende til langt på natt og bare skravle (med andre ord; det gikk veldig bra), men er egentlig litt tom for ideer til hva man kan gjøre i Oslo utenom dette. Kino er utelukket, har jo lyst til å bli kjent med jenta og ikke sitte i mørket... (nei, ingen intensjoner om å gjøre ting i mørket...ennå ihvertfall) Så, er det noen her inne som har noen lure tips på hva man kan gjøre? Forsåvidt greit med tips om hvor man kan spise/ta en kopp kaffe også altså, greit å ha i bakhånd om jenta vil gjøre det... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 hvis du søker litt på forumet så finnes det en haug med lignende tråder. hva med bowling eller museum (feks Teknisk museum, Vigelandsparken)? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Dere kan gå på skøyter? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Dere kan gå på skøyter? gjorde jeg ifjor vinter da jeg var på date i Spikersuppen. var egentlig en morsom date. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Kjæresten og jeg sto på skøyter i går, så det kan være en påvirkning til at det var det første jeg kom på. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Oslopuls (Aftenposten) har vel også mange gode tips? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det er alltid koselig å sitte nedpå plata å fyre opp en fersk en 2 Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Vil en være virkelig eksotisk, urban exploration Andre typer å være original på er hvis du har en mobiltelefon typ iphone/android med GPS så kan dere gå på geocaching? Geocaching er interaktiv skattejakt hvor en har en server på nettet som har haugevis av GPSkoordinater, evt gåter som leder til GPSkoordinater i seg. Skattene er små tupperwarebokser som inneholder en lapp, blyant og så sant det ikke er en mikroboks inneholder den også masse andre ting (dill og dall, regelen er at hvis du tar noe, skal du legge på plass noe med tilsvarende verdi. Det er også såkalte mynter som geocachere tar med seg fra en boks, logger at de fant den der og legger i en annen boks). I Bergen fant jeg en bamse som hadde vært innom alt mulig av fylker i Norge og skulle bli hentet av eieren som fra Trondheim. Her kan du feks browse etter cacher i Oslo. Endret 17. januar 2011 av Melkekartong Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Daten gikk supert den, ble litt skøytegåing (tusen takk for tips), middag på en god restaurant med enda bedre service, og lange fine trasketurer i Frognerparken... Kvelden ble avsluttet med t-bane-trøbbel, men resten av kvelden var ganske perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå