Inaktivbruker_110531 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (hvis den denne tråden er feil plassert, please flytt den til riktig sted) oppgrave:(spansk) du skal presentere det latinamerikanske landet som du har skrevet åtte fakta om. det skal være en kort presentasjon. du skal bruke maks 10 minutter, jeg har valgt venezuela og skrevet 8 fakta. men har ikke feiling på hvordan ejg skal gjøre dette. får 3er i spansk og er livredd. skal fremføre om en uke.. please hjelp.- kan nesten ingenting.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 du kan jo starte med å fortelle de 8 faktaene du har skrevet ned... siden du gar 10 min på 8 fakta trenger du ikke snakke mye om hver del. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_110531 Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 kan nesten ingenting spansk:A Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Karakterene skal gjenspeile ditt kunnskapsnivå. Hvis du ønsker en bra karakter burde du kanskje legge i litt innstats før du skal fremføre og lære deg spansken du trenger. Når det gjelder presentasjonsbiten så er jo ikke akkurat det spansk. Hadde jeg vært deg hadde jeg bare laget et manus på forhånd til presentasjonen. Feks ved å skrive ned en kort norsk presentasjon og oversette den til spansk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå