glowstickman Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hei, lurte på om det var noe marked for glowsticks og 'partyeffekter' i Norge? Er det noen klubber/utesteder som ofte holder på med konsepter hvor glowsticks kan være aktuelt? Evt. andre typer arrangementer? Er folk generelt interesert i noe slikt, eller blir det bare harry? Takker for svar. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) nå som Sensation kommer til Norge kan jeg ikke tenke meg at det er et marked for disse produktene, iallefall frem til da. Endret 17. januar 2011 av ilpostino Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) www.flowtoys.org Anbefaler et par med crystal poi, det er kjempemoro Du kan bruke de som glowsticks også, lyser i rundt 4 timer på ett batteri Hvis du bor i bergen kan jeg lære deg å spinne Endret 18. januar 2011 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Kjøpte meg noen glowsticks på søstrene Grene forleden dag. Ses på Sensation! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Glowsticks får du på Teknikmagasinet og noen sports-/hobby-/fiskeutstyrsbutikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå