WellentiniuSS87 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Hei Kjøpte meg nettopp en HP Pavilion 6135 fra komplett.no, slår den på men får ingen skjermbilde. Tar kontakt med Hp support og får skjermen på til slutt, men etter 15 sekunder får jeg bluescreen og pc restarter av seg selv. Prøver igjen og denne gangen kommer jeg inn til windows men får også da bluescreen. Har nå kjørt full recovery og feilsøket hardisk via bios uten at dette hjalp. Merket også at når jeg løfta på pc så kom det noen ganger blåe pixler på skjermen. Dette må da være en garanti sak, har vært i kontakt med hp support og de infomerer meg om og sende inn pc til veksted. Så det jeg lurte på er om noen har erfaringer med hp verksted? Tar det langt tid? Hva sjekker de osv? Mvh Wellen87 Endret 17. januar 2011 av WellentiniuSS87 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 om maskinen er HELT ny så er dette en DOA (dead on arrival) sak så da sender du den bare inn til komplett så får du en ny med en gang. Lenke til kommentar
WellentiniuSS87 Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Takk for svar. Ja har tenkt på det, men utifra denne linken http://www.komplett.no/k/k.aspx?action=custserv&topic=retur-hp så må jeg da ha et autorisasjons skjema fra hp også sende inn til komplett. Ser også lengre oppe på linken at det ikke står noe om dette, noen som vet hva som er riktig? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 DOA - Produkter under 14 dager ( fra mottak ) Når sluttbruker har kjøpt et HP produkt som er under 14 dager fra oss og det har en mangel/feil, skal man ta kontakt med HP support for feilsøking. HP vil feilsøke produktet sammen med kunde. De vil da ta stilling til om denne varen er defekt og må sendes inn til oss for bytte. Retur av produkterNB! En utfyllende feilbeskrivelse MÅ legges inn når du registrerer varen. og om maskinen må sendes inn så blir den liggende i samme køen som alle andre maskinene hos infocare så det kan nok ta litt tid men du får nok en ny maskin ja Lenke til kommentar
WellentiniuSS87 Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Takk For hjelp Da sender jeg den til komplett.no slik at jeg får tilsendt en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå