Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Erfaringer med Hp verksted


Anbefalte innlegg

Hei

 

Kjøpte meg nettopp en HP Pavilion 6135 fra komplett.no, slår den på men får ingen skjermbilde. Tar kontakt med Hp support og får skjermen på til slutt, men etter 15 sekunder får jeg bluescreen og pc restarter av seg selv. Prøver igjen og denne gangen kommer jeg inn til windows men får også da bluescreen. Har nå kjørt full recovery og feilsøket hardisk via bios uten at dette hjalp.

 

Merket også at når jeg løfta på pc så kom det noen ganger blåe pixler på skjermen.

 

 

Dette må da være en garanti sak, har vært i kontakt med hp support og de infomerer meg om og sende inn pc til veksted.

 

Så det jeg lurte på er om noen har erfaringer med hp verksted? Tar det langt tid? Hva sjekker de osv?

 

 

Mvh

 

Wellen87

Endret av WellentiniuSS87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

DOA - Produkter under 14 dager ( fra mottak )

Når sluttbruker har kjøpt et HP produkt som er under 14 dager fra oss og det har en mangel/feil, skal man ta kontakt med HP support for feilsøking. HP vil feilsøke produktet sammen med kunde. De vil da ta stilling til om denne varen er defekt og må sendes inn til oss for bytte.

 

  • www.gif
Retur av produkter

NB! En utfyllende feilbeskrivelse MÅ legges inn når du registrerer varen.

og om maskinen må sendes inn så blir den liggende i samme køen som alle andre maskinene hos infocare så det kan nok ta litt tid men du får nok en ny maskin ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...