Gå til innhold

Gratis program

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe...

Ja, progger endel i notepad, men når jeg skal lage tabeller, er det så mye lettere å bare dra med musen.... :p

Men det burde ikke være så vanskelig å finne program på linje med FrontPage.... :p

Lenke til kommentar

Men det burde ikke være så vanskelig å finne program på linje med FrontPage....  :p

Hehe, når du nevner det så kom jeg faktisk på OpenOffice eller hvadetnåheter. Det er visstnok gratis. om det inneholder en webeditor eller noe sånt vet jeg ikke tho :roll:

Lenke til kommentar

Men det burde ikke være så vanskelig å finne program på linje med FrontPage....  :p

Hehe, når du nevner det så kom jeg faktisk på OpenOffice eller hvadetnåheter. Det er visstnok gratis. om det inneholder en webeditor eller noe sånt vet jeg ikke tho :roll:

Ja, den har jeg titta på.

Men den er værre enn FrontPage Express, og da er det virkelig noe gæærnt. :wink:

Lenke til kommentar
Hehe...

Ja, progger endel i notepad, men når jeg skal lage tabeller, er det så mye lettere å bare dra med musen....  :p  

Ja, det er lettere, men koden til tabellen har en tendens til å meget stygg og ouversiktelig, og for å ikke glemme rester etter gamle tabeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...