Dahl Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Er det noen som vet om et gratis program for laging av hjemmesider? Da tenker jeg på program slik som Namo Webeditor, FrontPage, Dreamweaver osv. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Tviler på at du finner programmer på linje med dreamweaver og frontpage gratis, men du kan jo alltids laste ned en 30-dagers prøveversjon. Notepad er gratis :wink: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 Hehe... Ja, progger endel i notepad, men når jeg skal lage tabeller, er det så mye lettere å bare dra med musen.... Men det burde ikke være så vanskelig å finne program på linje med FrontPage.... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Men det burde ikke være så vanskelig å finne program på linje med FrontPage.... Hehe, når du nevner det så kom jeg faktisk på OpenOffice eller hvadetnåheter. Det er visstnok gratis. om det inneholder en webeditor eller noe sånt vet jeg ikke tho Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 Men det burde ikke være så vanskelig å finne program på linje med FrontPage.... Hehe, når du nevner det så kom jeg faktisk på OpenOffice eller hvadetnåheter. Det er visstnok gratis. om det inneholder en webeditor eller noe sånt vet jeg ikke tho Ja, den har jeg titta på. Men den er værre enn FrontPage Express, og da er det virkelig noe gæærnt. :wink: Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Men den er værre enn FrontPage Express, og da er det virkelig noe gæærnt. :wink: Wow, var sikker på at FP express var så ille det kunne bli Menmen.. kom over denne. ser ikke så fryktelig ille ut. kanskje verdt et forsøk :wink: Lenke til kommentar
yNx Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Hei @kd! lær deg html og skriv koden i HTMLKit. Da har du mye bedre kontroll osv. Det gjør iallefall jeg. Er lei av spagettikode. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Hei @kd!lær deg html og skriv koden i HTMLKit. Han er visst super i HTML og CSS. Som han sa tidlig i tråden "Ja, progger endel i notepad". Kommer ikke langt uten kunne HTML da. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 Hei @kd!lær deg html og skriv koden i HTMLKit. Da har du mye bedre kontroll osv. Det gjør iallefall jeg. Er lei av spagettikode. Kan HTML jeg! :wink: Lenke til kommentar
yNx Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Hei @kd!lær deg html og skriv koden i HTMLKit. Da har du mye bedre kontroll osv. Det gjør iallefall jeg. Er lei av spagettikode. Kan HTML jeg! :wink: Utmerket! Lenke til kommentar
simenn Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 http://www.tucows.com/internet.html se under webtools her. masse greier, men jeg veit ikke helt hvor bra det greiene her er. gratis er gratis... kanskje www.gjerrigknark.com har noe? Lenke til kommentar
yNx Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Hehe...Ja, progger endel i notepad, men når jeg skal lage tabeller, er det så mye lettere å bare dra med musen.... Men det burde ikke være så vanskelig å finne program på linje med FrontPage.... Ja, det er lettere, men koden til tabellen har en tendens til å meget stygg og ouversiktelig, og for å ikke glemme rester etter gamle tabeller. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 http://www.tucows.com/internet.html se under webtools her. masse greier, men jeg veit ikke helt hvor bra det greiene her er. gratis er gratis... kanskje www.gjerrigknark.com har noe? Å, så dum jeg er!!!!! Hvorfor har jeg ikke sjekka påGjerrigknark.com.... Det er jo et av de første stedene jeg burde sjekke.... Ja ja, takk! Lenke til kommentar
simenn Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 gjerrigknarken er din venn!! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Evrsoft har en meget god (gratis) editor som heter 1st Page 2000... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå