D3m0ns0ul Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Skulle egentlig dra på TG2011 men denne turen ble det ikke noe av. Når jeg logger inn på geekevents, og klikker meg inn på billetten min så får jeg ikke avbestillt den :/ meldingen som kommer opp er følgende: Den valgte ordren ble betalt! Noen som veit hvordan jeg får avbestillt billetten min ? PS: Vet ikke om denne er plassert i riktig kategori. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Kanskje du skal satse på å videreselge den i stedet? Burde være en smal sak det, mange som vil være med. Ikke prøv å få fortjeneste på den, da kan det hende PTN kommer og beslaglegger den. Lenke til kommentar
D3m0ns0ul Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Ja jeg veit om den loven, ikke lov til og selge billetten dyrere en den er kjøpt. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Teit lov da Burde jo være mulig å gjøre litt fortjeneste på sånt. Skjønner selvfølgelig at man ikke kan kjøpe 10.000 billetter, men 1-2 kan da ikke skade Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Grei regel, du eier ikke billettene, du betaler for en plasseringsservice som inkluderer strøm. PTN ønsker ikke noen form for svartebørs, og om man ikke liker disse reglene kan man jo alltids bare la være å handle med de . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå