Gå til innhold

htc hd2 datatilkobling er på auto,hjelp?

Anbefalte innlegg

som tittelen sier så er datatilkobling på auto selv om jeg slår den av,feks vis Wifi er av og jeg trykker på oppdatere værmeling så slår datatilkobling automatisk på og prøver og laste data,men vis wifi er koblet til så gjør den det ikke,men er veldig kjedelig og komme borti oppdater knappen og vite det så kontantkorte mitt blir tømt mens det ligger i lomma :(

har lest manual men finner ikke ut åsen jeg sette den på manuel,slik att vis jeg skal bruke den så må jeg slå den på,det hjalp ikke og dra gliderbryteren på av gitt,slår seg bare på når den oppdager att wifi ikke er på :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant appen du leter etter, her: http://htcdriver.com/index.php?page=nodata

lasta den ned men den kobler til automatisk alikvel selv om jeg trykker på unable

Veit du hvordan du innstalerer apps på mobilen? Fortell hvordan du gjorde det?

jeg tror a det? slik jeg altid har gjort :p

lasta ned fra den siden du linka til,etter den fila var lasta ned så la jeg setup fila inn på minne korte,koblet fra usb til pc,gikk på minnekorte og starta setup fila så fikk jeg spm om hvor jeg ville innstalere programmet så valgte jeg mobilen ikke minne korte,så kom det opp att den var innstalert,så trykte jeg på den appsen jeg la inn,så starta programmet så slo jeg av netcom innternett.

var vel ca sån jeg la den inn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...