magle Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 hei, har 4 stk. enermax vifter i pc'n, alle med justerbar hastighet(sånn dings jeg skrur på med en skrutrekker). lurte på om jeg skulle lage et panel med alle disse tilgjengelig i fronten, men hvordan skal jeg skjøte ledningene? lodde+isolere med elteip, sukkerbit eller hva? og hvordan ledninger bruker jeg? funker det med sånne som man lodder playstation chiper med? Lenke til kommentar
blackice Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Quote: magle skrev (2002-02-01 21:27):hei, har 4 stk. enermax vifter i pc'n, alle med justerbar hastighet(sånn dings jeg skrur på med en skrutrekker). lurte på om jeg skulle lage et panel med alle disse tilgjengelig i fronten, men hvordan skal jeg skjøte ledningene? lodde+isolere med elteip, sukkerbit eller hva? og hvordan ledninger bruker jeg? funker det med sånne som man lodder playstation chiper med? Burde vel gå ann å bruke alle slags ledninger til dette. Du kan jo skjøte ved å lodde sammen ledninger samt å sette en krympekabel oppe på dette, for sikkerhets skyld. Funderer på denne ideen selv, men man burde kansje forlengt disse tappene også slik at du slipper å bruke skrujern :smile: Men dette har du sikkert tenkt på. Lenke til kommentar
magle Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 Ja har tenkt på slike knotter å skru på, men har ikke fått noen gode ideer enda. forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå