Gå til innhold

viftestyring

magle

Anbefalte innlegg

hei, har 4 stk. enermax vifter i pc'n, alle med justerbar hastighet(sånn dings jeg skrur på med en skrutrekker). lurte på om jeg skulle lage et panel med alle disse tilgjengelig i fronten, men hvordan skal jeg skjøte ledningene? lodde+isolere med elteip, sukkerbit eller hva? og hvordan ledninger bruker jeg? funker det med sånne som man lodder playstation chiper med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

magle skrev (2002-02-01 21:27):

hei, har 4 stk. enermax vifter i pc'n, alle med justerbar hastighet(sånn dings jeg skrur på med en skrutrekker). lurte på om jeg skulle lage et panel med alle disse tilgjengelig i fronten, men hvordan skal jeg skjøte ledningene? lodde+isolere med elteip, sukkerbit eller hva? og hvordan ledninger bruker jeg? funker det med sånne som man lodder playstation chiper med?

Burde vel gå ann å bruke alle slags ledninger til dette. Du kan jo skjøte ved å lodde sammen ledninger samt å sette en krympekabel oppe på dette, for sikkerhets skyld. Funderer på denne ideen selv, men man burde kansje forlengt disse tappene også slik at du slipper å bruke skrujern :smile: Men dette har du sikkert tenkt på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...