GSM Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Skal oppgradere utstyret litt, og lurer på hva som vil være realistisk bruktpris på 50d nå? Følger med vertikalgrep og noen ekstra batterier, samt minnekort. Hadde håpet å få rundt 5500 for det, men om det er realistisk vet jeg ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Tja Vertikalgrep, hvis originalt, koster vel 1500 på japanphoto samme kjede solgte 50d til 4500 i sommerferien minnekort og ekstra batteri trekker jo opp prisen. Det er jo enkelte som prøver å ta forholdsvis grov pris for kun kamerahuset på finn.no, så det er vel ikke så alt for dumt å sette 5500 som pris, men du skal ikke se bort ifra at den vil bli prutet på Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det er irrelevant hva den laveste og høyeste prisen har vært en gang i tiden, når du ikke lenger får tak i den til disse prisene. Vil tro du fint får solgt kameraet til den prisen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 http://www.teambiathlon.no/index.php?module=price&p=6 Lenke til kommentar
GSM Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Merker at det er lenge siden jeg har brukt Finn.no... Drukner i suspekte mailer fra enda mer suspekte mailadresser etter jeg la ut annonse der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå