sondrerikardsen Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hvor stor pc skjerm størrelse trenger man egentlig for vanlig bruk? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Definer 'vanlig bruk'. Jeg klarte meg fint med 19" når jeg hadde det. Etter å ha gått over til 24" er det no way back - men om man trenger det får være opp til hver enkelt å vurdere. Jeg vil anbefaler en på 24". Veldig behagelig størrelse, og de er rimelige. Det er alltid greit med litt ekstra plass, så min stemme går til 24". Ellers - som sagt - har man i tiår klart seg utmerket med 19" og mindre Lenke til kommentar
sondrerikardsen Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Syns dere 27 tommer blir iriterende stort? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Kommer igjen ann på. Til avis-lesing blir det i meste laget. Til arbeid, spilling eller film blir det aldri for stort - etter min mening. Har du plass til en 27" er det ingenting i veien for å kjøre på med det. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Holder meg til 22", funker perfekt til min PCbruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå