Nebuchadnezzar Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Dette kommer vel kanskje som et avbrekk fra alle trådene om "liker h*n meg??!!! hilzen gutt/jente 98" Uansett, jeg lurer på små søte ting man kan gjøre for å gjøre kjæresten sin glad. Ting for å holde flammen i livet. Slik jeg har det nå er det veldig koselig, og jeg vil gjerne fortsette å ha det slik. Så vil egentlig bare ha ideer, om tin man kan gjøre for å gjøre kjæresten sin glad, flørting etc. 1. Legge små kjærlighetslapper rundt om kring. Glad i deg, hjertet, du min!, jeg din, etc. 2. Holde hender 3. Lage hjeret med hender når man går 4. Skrive / tegne et kort og sende det i posten 5. se film sammen 6. Se på solnedgangen 7. Holde rundt hverandre når man venter, som på bussen. 8. Kile hvereandre 9. Stryke hår vekk fra ansiktet 10. Blåse forsiktig i nakken Flere ting som er koselige og man kan gjøre? Er åpen egentlig for alt mulig =) Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Selvom jeg ikke har noen akkurat nå, var dette veldig nyttig. Takk! Lenke til kommentar
nnys Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) - Gi små gaver i hverdagene - Klistre IT-lapper rundt om kring på rommet til sin kjære med søte ord på - Lage frokost til han/henne - Lage god middag sammen med levende lys rundt seg - Ta med kjæresten ut på telttur - Skriv ned de positive tingene ved kjæresten på lapper og legg det i en hjerteboks du selv har laget/kjøpt. (Meningen er at kjæresten skal ta opp én lapp hver gang h*n har en dårlig dag) - Scrapbook - Ha lidenskapelig sex med stearinlys rundt seg. Bruk gjerne vaniljekrem eller noe i den duren for å piffe opp sexen - Romantisk tur til Paris, eller andre steder. (IKKE charter-steder) Gjelder bare å være kreativ! Endret 17. januar 2011 av Frk. Snasen Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Dersom livet blir en rutine: gjør noe utenom det vanlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå