sondrerikardsen Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hva foretrekker dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Uten tvil Laptop. Du verden å deilig det er å kunne ha maskinen med seg overalt, for ikke å snakke om på tog/buss/fly. Lenke til kommentar
sondrerikardsen Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg foretrekker stasjonær fordi: Den har større skjerm, bedre tastatur,mus istedenfor touchpad, raskere, enklere å oppgradere, Mer ytelse for pengene. Trenger ikke å ha med meg pcen til steder så jeg velger stasjonær. Lenke til kommentar
fjerten95 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Vis du har en PC`fra før av, så ville jeg kjøpt den andre typen (har du bærbar kjøper du stasjoner og har du stasjoner så kjøper du bærbar). Da har du kraftig PC til å gjøre tunge ting med mens du fortsatt har en laptop som du kan ta med deg. Noen synes dette er tungvint, spesielt når det gjelder deling av filer. Jeg fikser dette med dropbox. Da drar jeg bare filene til dropbox mappa og etter noen få sekunder (avhenger av for stor filen er så klart) så har du filen på den andre PC`en og. Det er slik jeg ordner det og det fungerer kjempebra. Men om du skal ha bærbar eller stasjoner avhenger da av bruken din. Vis det bare er facebook og surfing så holder fint med en laptop men vis du spiller mye på maskinen så er jo en stasjoner kraftigere og enklere å oppgradere. Lenke til kommentar
Symbolic Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Skal ha ny pc nå, og jeg har valgt bærbar av den grunnen at jeg vil ha en pc jeg kan ha med meg ofte men som også funker til high-end gaming om jeg får kalle det :-) Skal ha MSI GX740 som er veldig mye kraft for pengene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå