Hanske Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg skrev et helt random dikt mens jeg hadde en musikkprøve, og glemte å slette det da jeg leverte word-filen. Fikk muntlig tilbakemelding fra musikklæreren om at diktet faktisk var bra. Jeg skrev diktet fordi jeg kjedet meg, og har aldri hatt noen interesse for lyrikk. Jeg har aldri skrevet noe før heller. Jeg eksisterer. Men... Ikke. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Hehe, det ligger ikke noe seriøst bak diktet Det kom ikke godt nok frem i førsteinnlegget, men jeg har ikke tenkt å begynne å skrive dikt. Jeg lurte bare på om miN lærers mening var riktig Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Din lærer var nok bare full. Eller kanskje hun vil ha sex med deg? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Skulle ønske at diktene på skolen var så korte når det gjaldt analysering 2 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Hehe. Usikker på om det lar seg analysere. Jeg skjønner det ikke selv, engang! Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det er åpenbart en filosofisk og politisk kommentar på eksistensialisme, og hvordan all tvil på egen eksistens blir hysjet på gjennom negative sanksjoner av samfunnet. Et samfunn som symboliserer 1984s forming av sinn, tanker og identitet. Ikke sant? 2 Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg synes diktet var bra jeg 1 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det er åpenbart en filosofisk og politisk kommentar på eksistensialisme, og hvordan all tvil på egen eksistens blir hysjet på gjennom negative sanksjoner av samfunnet. Et samfunn som symboliserer 1984s forming av sinn, tanker og identitet. Ikke sant? Akkurat Kunne ikke ha sagt det bedre selv Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Du forsøker å virke dyp uten å kunne rettferdiggjøre noen av valgene du gjør rundt diktet what so ever. Dette er ikke bare så grunt det kan få blitt, men grenser til det som skal forestille en patetisk, dårlig utført parodi på noen som parodierer noen som ikke kan skrive. Dette er søppel, ikke noe å forsøke å genere oppmerksomhet med. Våkne opp, ta deg en bolle. 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Som sagt, det ligger ikke noe seriøst bak diktet. Jeg husker ikke hva jeg tenkte da jeg skrev det, men da læreren sa det var bra følte jeg for å spørre. Å ta seg en bolle var ikke så dumt.. Har et par igjen fra lunsjen. Men gidder ikke våkne. Hadde tenkt å legge meg. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Nøyaktig, det ligger ikke noe seriøst bak diktet. Så hvorfor skal folk ta deg seriøst og gi kritikk? Kan forøvrig informere deg om at musikklæreren din er en idiot som gir deg falske forhåpninger som det. Selv om pappa synes du er kjempeflink i fotball betyr det i realiteten ingen verdens ting. Endret 17. januar 2011 av Pingas 1 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Enig med Pingas, meget bra skrevet 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Nøyaktig, det ligger ikke noe seriøst bak diktet. Så hvorfor skal folk ta deg seriøst og gi kritikk? Kan forøvrig informere deg om at musikklæreren din er en idiot som gir deg falske forhåpninger som det. Selv om pappa synes du er kjempeflink i fotball betyr det i realiteten ingen verdens ting. Vel nå lever ikke faren min. Han døde i fjor, takk for at du tok det opp. Fotballferdighetene mine vil jeg anse som gode, ettersom jeg spiller for kretslaget i mitt område. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Kjempekult å misforstå uttrykk for å snakke seg bort. Poenget mitt står uansett om faren din er dau eller hunden din heter Obama. 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Ja, nå misforsto jeg deg ikke, og min far lever i beste velgående. Jeg spiller heller ikke fotball. Jeg var bare lei av deg, og prøvde å stoppe kjeften din, noe som virker som en umulighet. Jeg kan tenke meg at du egner deg godt i et parforhold. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Om du ikke tåler å bli litt sår i stumpen, tenk deg om før du legger ut ting for kritikk. Spesielt da useriøst søppel. 1 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Poenget mitt står uansett om faren din er dau eller hunden din heter Obama. Den setninga var veldig respektløs, selv om det ikke er tilfelle det med faren. Tenke før man poster. Selv om trådstarter ikke har startet en tråd etter sist skrik, så kan man spare seg for sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå