Gå til innhold

Nåværende situasjon, Tunisia - feriere der i juli?

affe90

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi er en gjeng på åtte personer som har så godt som bestilt tur til Sousse i Tunisia i juli. Stedet vi skal til ligger ca 2 timer(?) unna hovedstaden Tunis, hvor de værste opptøyene er.

Så til spørsmålet: Er det noen som har noen formening om det er forsvalig å dra på ferie dit sent i juli mtp. sikkerhet, politisk situasjon osv? Noen som fraråder? Vi er veldig i tvil på om vi skal avbestille eller ei.

Jørgen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Vi er en gjeng på åtte personer som har så godt som bestilt tur til Sousse i Tunisia i juli. Stedet vi skal til ligger ca 2 timer(?) unna hovedstaden Tunis, hvor de værste opptøyene er.

Så til spørsmålet: Er det noen som har noen formening om det er forsvalig å dra på ferie dit sent i juli mtp. sikkerhet, politisk situasjon osv? Noen som fraråder? Vi er veldig i tvil på om vi skal avbestille eller ei.

Jørgen

Det er vannskelig å si, det sikkreste er å bli hjemme

Lenke til kommentar

Lenge til Juli min venn. Dersom det ikke har roet seg ned innen slutten av Mai / starten av Juni så hadde jeg overveid å droppe turen.

Hør med charterselskapet deres (regner med det er charter, ikke mange som drar på egenhånd til Tunisia).

Jeg var i Tunisia for et par år siden og det var knall.

Lenke til kommentar

Har vært i Tunis og slitsomme muslimer som selv ved en normalisert situasjon maser på dere om dere drar utenfor hotellet er grunn nok til å unngå landet. Det er det samme som man kan oppleve i Tyrkia og Egypt.

Og blonde damer tror de at de fritt kan ta på og si hva som helst til, husk dette er veldig primitive folk.

Lenke til kommentar

Om dere ikke har bestilt ennå så bør dere ha i bakhodet bestilling nå når situasjonen er "tilspisset" kan påvirke eventuell erstatning fra forsikringsselskapet om dere må avlyse. Jeg hadde neppe bestilt og om jeg hadde gjort det hadde jeg sjekket forsikringsvilkårene først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...