Gå til innhold

Skuffet over Android Market sammenlignet med Apples app store

Anbefalte innlegg

Jeg er SKUFFET over android market, de har nesten ingen apps som app store har. jeg lurer på om de kommer til å lage apps som touch grind, til android market, og andre slike apps. Kan noen svare meg på om android market stadig vokser, eller har de liksom stopped opp å lage apps?

og vil de en dag få like mange apps som app store har i dag?

Endret av cyclo
Tittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er SKUFFET over android market, de har nesten ingen apps som app store har. jeg lurer på om de kommer til å lage apps som touch grind, til android market, og andre slike apps. Kan noen svare meg på om android market stadig vokser, eller har de liksom stopped opp å lage apps?

og vil de en dag få like mange apps som app store har i dag?

Hva med og poste dette her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1098973

Egen trå med anbefalte/etterspurte programmer til Android:)

Lenke til kommentar

Eller bare sende mail til utviklere i apps store om de har planer om å lage de samme apps til android.

Android market vokser raskere enn noen andre, men det er opptil hver enkel selskap om de kun vil lage apps til iOs, bada, android. symbian eller blackberry, ikke noe android market styrer selv.

Lenke til kommentar

Eller bare sende mail til utviklere i apps store om de har planer om å lage de samme apps til android.

Android market vokser raskere enn noen andre, men det er opptil hver enkel selskap om de kun vil lage apps til iOs, bada, android. symbian eller blackberry, ikke noe android market styrer selv.

Vet du hvor jeg kan få maila dem? noen mails du vet om, eller noen jeg kan kontakte?

Lenke til kommentar

Vet du hvor jeg kan få maila dem? noen mails du vet om, eller noen jeg kan kontakte?

Google is ur friend.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...