Dubious Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 W7 64 bit Crucial C300 SSD (kobler aldri ut) 2x Samsung 500gb (begge, eller en av de kobler ut) PCen kan stå på i dager uten at noe skjer, andre ganger går det bare timer og en sjelden gang få minutter etter oppstart Restarting funker ikke, må slås av med strømbryter og vente 30 sek (er ihvertfall det jeg gjør og det funker som regel) Vurderer å bytte Samsungene med SSD en SSD disk, trenger ikke så mye plass lengre (kjørte samsungene i raid før jeg skaffet SSD, så de er noen år gamle) Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 bare en liten oppdatering Nå har "E:" (ene disken) koblet ut har desverre ikke penger til å kjøpe noen ny disk før i februar.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Sjekk om det kan være dårlig kontakt på strømkabel (dra litt i ledningen). Hadde det problemet selv en gang. Hvis Windows mister kontakten med en disk vil den ikke finne den igjen uten en restart, det er helt normalt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 har prøvd å skifte strømkabler og sata kabler, og er bare samsungene som detter ut så blir nok at jeg kjøper en ssd neste måned (E:) datt ut igjen nettopp, disken snurrer den, men føles svakere enn den andre disken, så kanskje noen plater som har stoppet/deffekt Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 E: (Games) datt ut noen minutter etter at jeg startet WoW F: Divers, datt ut noen minutter etter at jeg startet nedlastinger på den Virker nesten som om de er defekt, men er jo rart at begge skal gå samtidig De har vært i raid før, men har jo formatert de før jeg tok de i bruk igjen SSDen er bare på 64 gig men den får klare seg intil videre Gidder bare ikke gjøre noe mer nå siden den virker foreløpig.. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 hvis begge diskene fusker samtidig tviler jeg på at det er diskene det er noe i veien med. Ville heller satt en knapp på strømkabel eller diskkontroller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå