Gå til innhold

Mange bra apps til iphone, er det like bra til android?

Anbefalte innlegg

Har ennå ikke bestemt meg for tlf. Tidligere stod det mellom galaxy s og desier, men har nå sett på en iphone og det var kjempemange kjekke apps. Men de de appsene jeg såg og likte hadde de betalt for.

Er det like bra til android og er de helt gratis? Får man mye av de samme appsene uten å betale for de?Av apps er det mest nytteapps jeg er interessert i. Spill er ikke så viktig.hva med programmer og slik? Da tenker jeg på at til iphone så hadde de kjøpt ordbok og oversettelses program og betalt rundt 150 kr? finnes slikt til android? eller?

Er mulighetene til apps\ progammer og slik så mye bedre til iphone at det er verd å kjøpe det i steden for galaxy eller desier?

Tusen takk for at dere er så flinke til å svare

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har brukt både itunes appstore og google marked. Har ikke kommet over en app i appstore som en ikke finner tilsvarende til i marked, men det finns mange apps som finns i marked som ikke finnes i appstore (da hovedsakelig apps som enten overvåker eller trenger tilgang til operativsystemet).

Det er også en god del eksempler på apps som en finner gratis i marked, men som en må betale for i appstore (skal ikke si at det ikke finnes motsatt eksempler, men jeg kan ikke huske å ha sett det)

Oversettingsprogram til android får du jo med google translate app (gratis i marked), ordbok app finns også gratis og i betalversjoner.

Endret av madmats
Lenke til kommentar

Det kommer igrunn helt an på hvilke apps du har bruk for. Du har alltids Google Translate på android. Har ikke brukt slikt selv, så kan ikke si for sikkert om den krever at du er online eller ei.

Andbefaler å grave litt på AppBrain og se om du finner det du har bruk for. Merk at noen apps kan være tilgjengelig kun i enkelte deler av verden. Men det er heller unntaket enn regelen.

Endret av Dummst
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...