alessia Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg holder på å bli gal av den punktfunksjonen når jeg bruker word/onenote, for jeg klarer alltid å få opp punkt på steder jeg ikke skal ha punkt. Og får ikke punktene der de skal være. Jeg skriver en overskrift/tekst, trykker enter og får mellomrom og så trykker jeg på knappen for å få opp punkt, og da får jeg punkt på begynnelsen av overskriften/teksten. Hvis det var forståelig? Er det en måte jeg kan sette inn et enkelt punkt ved å bruke en slags kode? Som f.eks. når man skriver inn --> og så får en pil (funker i word men ikke på onenote). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå