Gå til innhold

Sette inn punkt, uten å bruke "punktfunksjonen"


alessia

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å bli gal av den punktfunksjonen når jeg bruker word/onenote, for jeg klarer alltid å få opp punkt på steder jeg ikke skal ha punkt. Og får ikke punktene der de skal være.

Jeg skriver en overskrift/tekst, trykker enter og får mellomrom og så trykker jeg på knappen for å få opp punkt, og da får jeg punkt på begynnelsen av overskriften/teksten. Hvis det var forståelig?

 

Er det en måte jeg kan sette inn et enkelt punkt ved å bruke en slags kode? Som f.eks. når man skriver inn --> og så får en pil (funker i word men ikke på onenote).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...