Cuneax Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 AC Ryan skal gi ut to nye Realtek-baserte medieavspillere i løpet av første kvartal 2011. Les mer Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Aldri i verden om jeg kjøper. HD Mini 1 lager ikke lyd og spiller av det meste, men GUD så treig og kjip den er i bruk. Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Den nye er sikkert noe raskere da. :)Playon!HD2 er kanskje noe for meg. Trenger en ekstern disk, men vurderer disse mediespillerene for så å legge film-samlinga der. Trenger minimum 1TB plass, samt at den spiller MKV og andre kjente formater. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) PlayonHD mini var bra, før den kom ut i Norge Da de nyeste firmware er crappy og kjipe... Du kan ikke lengre spille av BD ISO (evt om får de over i ukomprimert mkv)Det hakker og herjer som en annen idiot... Får problemer ofte med en del videofiler at filen ikke kan spilles Samt mistet man muligheten til å sende stereo lyd ut av digitale lydutgangen og ma da drive å bytte på instillingene til en hver tid Kjip musikk spiller og nettradio funksjoner. Ikke mulighet til spillelister eller legge inn manuelle linker til radio strømmer... Satte den på soverommet og på tven der... Bruker den til å se en episode simpson eller annet litt nå og da... Ubrukelig som en mediaspiller som brukes mye desverre Ikke noe vits i å lage nye bokser viss de ikke gjør noe med firmwaren sin! Endret 19. januar 2011 av VikinGz Lenke til kommentar
CaptainAwesome Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg ser her: https://prisguiden.no/produkt/144612?&productId=144612 at prisen på AC Ryan HD!2 mini er på 1095 kr. Er dette noe som vil synke ned til 650 kr som Audiovisuelt skriver i artikkelen? Hadde vært greit med kjapt svar, trenger nemlig en Mediaspiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg