grendel Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Tja, da har jeg endelig surra meg til å kjøpe meg DVD spiller til kassa. Det fulgte et program som heter Win DVD 3.0 med skjermkortet mitt(Gainward GF3) Det funket fint det, men jeg aner ikke noe om det. Noen som ar noen anbefalinger å komme med? Takker og bukker Grendel Lenke til kommentar
JSS Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 WinDVD er et veldig bra program det :smile: det er det jeg bruker, det spiller i tillegg VCD, SVCD, MPEG, DIVX og mange andre formater.... _________________ http://home.no.net/ultranet [ Denne Melding var redigert av: JSS på 2002-02-01 21:33 ] Lenke til kommentar
extreme Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 WinDVD funker helt greit, men har ikke like mange funksjoner som PowerDVD 4.0, som også er veldig bra og spiller de aller fleste formater som t.o.m. windows media player klarer. Lenke til kommentar
Flavabone Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 PowerDVD 4.0 er den desidert beste DVD-playeren jeg har vært borti.... :smile: den kan kjøpes av Cyberlink [ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-02-01 21:55 ] Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Er veldig fornøyd med WinDVD på min maskin. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Virker som folk her har peiling. :wink: Både av mine personlige erfaringer og av det jeg har sett her, så er PowerDVD og WinDVD de beste spillerne. WinDVD er kanskje mer ekslusivt slik jeg forstår det, men det kangodt hende jeg har forstått feil der. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 PowerDVD 4.0 XP er jeg svært fornøyd med. ProLogicII er incentiv numero uno hvis du har flere enn to høyttalere. Lenke til kommentar
grendel Skrevet 2. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2002 Tja, da har jeg testa begge forslaga, og må si meg fornøyd med begge to. Synes kanskje win DVD var litt enklere å komme i gang med. Power dvd(som jeg sef. kjøpte....errrr) var bedre på divx o slikt. Takk for gode svar G Lenke til kommentar
hasog Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Jeg har power 3, den virker ikke i we men i xp men finner ingen kobling til tv. har jeg oversett noe her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå