Dr3as Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Tenkte jeg skulle kjøpe meg dette, men når det kommer til radio handsfree'n har jeg null erfaring. Telefonen er jeg sikker på, den har alt jeg vil og og veldig lite av det jeg ikke vil ha.. samtidig synes jeg den er stillig Men noen som kan si litt om Stereo FM Radio Handsfree HPR-2? Og hvor vil det lønne seg for meg å kjøpe telefonen har et telenor privat abonnoment som jeg bruker, har hatt det i 3 år så er vel greit å bare fortsette. Lenke til kommentar
InnerchilD Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 E kjøpte meg Radio Handsfree'n til min SE T310 i dag og den funker veldig bra utenom at e får ikke handsfree'n til å funke, jeg tror d har noe med at jeg må oppgradere software ellers så er den veldig bra men det e ikke alle plasser du får "dekning" på radio'en som for eksempel i et rom, men den fungerer fint ute da.... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 hmm, ok.. men ingen som har ide hvor det vil lønne seg for meg å handle? Lenke til kommentar
InnerchilD Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Hvis du har en Space World butikk i nærheten av deg så...de har veldig gode tilbud på mobiler nå, syns jeg da!! =) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Hmm, kan jo høre. Har også en Teleringen butikk her i nærheten jeg skal snakke litt med. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Har drevet å testet denne radioen/handsfreeen i dag. Den er veldig enkel å håndtere. Lett å søke etter kanalen Enkel å gkøre seg kjent med. Grei dekning (måtte justere en gang når jeg kjørte en mil på buss.). Behagelige ørepropper. Handsfree'en funket fint, mye bedre enn den jeg hadde på min Nokia telefon. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Høres genialt ut weee.. skal ned til den mobilbutikken vi har her i morgen og titte litt. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Har drevet å testet denne radioen/handsfreeen i dag. Den er veldig enkel å håndtere. Lett å søke etter kanalen Enkel å gkøre seg kjent med. Grei dekning (måtte justere en gang når jeg kjørte en mil på buss.). Behagelige ørepropper. Handsfree'en funket fint, mye bedre enn den jeg hadde på min Nokia telefon. Finner den de fleste kanaler da? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Ja, den fant alle kanalene her i Ålesund i alle fall. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Gleder meg til å prøver.. men æsj.. mamma og pappa er dumme, ber meg vendte til bursdagen min.. hmm.. kanskje jeg bare skal stikke å kjøpe den. Lenke til kommentar
InnerchilD Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Bor i Ålesund e oxo Dre_C får du dekning uansett kor du er?? Mobil du har?? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Har nå kjøpt telefonen, og radioen, venter bare på at den er ferdig lada *glede seg* Lenke til kommentar
InnerchilD Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Telefon du har kjøpt deg??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå