Dani-maister Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hei! Jeg har kjøpt en sony CDX-GT740UI spiller til bilen og jeg har en volvo s40 1999 modell. Problemet mitt er at kablene i spilleren ikke passer med de som er s40. Noen som har vert borti det samme eller vet hva jeg må gjøre for å få dette til og virke? Hvilke kabler eller overganger jeg må kjøpe? Slik er kablene på den nye spilleren min Kablene på den nye spilleren passer ikke til disse som er i s40 fra før Men kablene i s40 passer til denne orginale s40 cd-spilleren, håper dere forstår bedre hva jeg mener nå! Takker for svar Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Du må kjøpe en ISO-adapter. Dette kan du bestille hos Bilxtra eller Mekonomen. Du kan også få dette hos din nærmeste Volvo-forhandler, men hvor mye det koster hos dem har jeg ikke peiling på. Trengte selv en slik adapter til min Mitsubishi, og fikk kjøpt den hos Mekonomen for 136,- Tok en uke å få den(måtte bestille) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Som San nevner, så fikser du dette med en overgan, men ikke ha for store forhpninger til at du får bedre lyd i bilen din med den spilleren, for den er ikke noe bra i det hele tatt, og låter ræva. Hadde du spurt om tips til spiller FØR du kjøpte den første og beste, så kunne du fått noe mye bedre til samme pris Lenke til kommentar
Dani-maister Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 okei, så viss jeg kjøper en iso-adapter så vil den stemme med kablene som er i s40en ? Grunnen til jeg kjøpte den spilleren er jeg ville kvitte meg med det stygge orginale også var den på tilbud, så har ingen store forventinger Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 okei, så viss jeg kjøper en iso-adapter så vil den stemme med kablene som er i s40en ? Grunnen til jeg kjøpte den spilleren er jeg ville kvitte meg med det stygge orginale også var den på tilbud, så har ingen store forventinger Det stemmer. Spør bare etter iso-adapter til volvo, de kommer da selv til å spørre hva slags type Volvo det gjelder, og da svarer du at du har en S40 -99modell osv, ikke verre enn det Lenke til kommentar
Dani-maister Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 okei! Høres bra ut! Tusen takk for svar Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Tilbud ja, hehe..... http://www.pixmania.com/no/no/4878340/art/pioneer/bilstereo-cd-mp3-usb-blue.html Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Tilbud ja, hehe..... http://www.pixmania.com/no/no/4878340/art/pioneer/bilstereo-cd-mp3-usb-blue.html Billig og bra spiller, og du får med bluetooth på kjøpet, det har MYE å si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå