Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Koble sony-CDX-GT740UI til volvo s40 1999 modell

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har kjøpt en sony CDX-GT740UI spiller til bilen og jeg har en volvo s40 1999 modell.

Problemet mitt er at kablene i spilleren ikke passer med de som er s40. Noen som har vert borti det samme eller vet hva jeg må gjøre for å få dette til og virke? Hvilke kabler eller overganger jeg må kjøpe?

post-227517-0-30171200-1295197340_thumb.jpg

Slik er kablene på den nye spilleren min

post-227517-0-27173800-1295197391_thumb.jpg

Kablene på den nye spilleren passer ikke til disse som er i s40 fra før

post-227517-0-22349200-1295197434_thumb.jpg

Men kablene i s40 passer til denne orginale s40 cd-spilleren, håper dere forstår bedre hva jeg mener nå!

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må kjøpe en ISO-adapter. Dette kan du bestille hos Bilxtra eller Mekonomen. Du kan også få dette hos din nærmeste Volvo-forhandler, men hvor mye det koster hos dem har jeg ikke peiling på.

Trengte selv en slik adapter til min Mitsubishi, og fikk kjøpt den hos Mekonomen for 136,- Tok en uke å få den(måtte bestille)

Lenke til kommentar

Som San nevner, så fikser du dette med en overgan, men ikke ha for store forhpninger til at du får bedre lyd i bilen din med den spilleren, for den er ikke noe bra i det hele tatt, og låter ræva. Hadde du spurt om tips til spiller FØR du kjøpte den første og beste, så kunne du fått noe mye bedre til samme pris ;)

Lenke til kommentar

okei, så viss jeg kjøper en iso-adapter så vil den stemme med kablene som er i s40en ?

Grunnen til jeg kjøpte den spilleren er jeg ville kvitte meg med det stygge orginale også var den på tilbud, så har ingen store forventinger :)

Det stemmer. Spør bare etter iso-adapter til volvo, de kommer da selv til å spørre hva slags type Volvo det gjelder, og da svarer du at du har en S40 -99modell osv, ikke verre enn det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...