Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Diare og gult slim

Eulogy

Anbefalte innlegg

Har slitt med diare siden fredag. Igår var jeg vel på dass ca. 20-30 ganger, og det som kommer ut er vannaktig, og med gult slim. Leser på nett at det er en av faresignalene, men står ingenting om hvor alvorlig det kan være? Har avtatt endel idag, men er fortsatt samme greiene som kommer ut som igår og på fredag. Har merket at hvis jeg spiser så tar det ikke lange tiden før det kommer ut igjen.

Noen som vet hvor alvorlig det kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har slitt med diare siden fredag. Igår var jeg vel på dass ca. 20-30 ganger, og det som kommer ut er vannaktig, og med gult slim. Leser på nett at det er en av faresignalene, men står ingenting om hvor alvorlig det kan være? Har avtatt endel idag, men er fortsatt samme greiene som kommer ut som igår og på fredag. Har merket at hvis jeg spiser så tar det ikke lange tiden før det kommer ut igjen.

Noen som vet hvor alvorlig det kan være?

Ring legevakten! og drikk mye vann, diaré er potensielt dødelig for man dehydreres. slapp av på sofaen, for stress/aktivitet aktiviserer systemet. og igjen spør legevakten, kan være ingenting kan være alvorlig.

god bedring!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...