AnoRJ Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hei! Første post på BK. Her er et av bildene mine jeg har fått mest tilbakemelding på. Personlig synes jeg at sigaretten skulle vært påtent, men ble litt problematisk i studio. Er ikke fan av over-retusjerte bilder heller Konstruktiv kritikk ønskes! Ruben Lenke til kommentar
TheaOgRonja Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Utrolig flott bilde Ruben! Elsker skarpheten og detaljene i det og svart/hvitt var et godt valg. Enig i at sigaretten skulle vært påtent, men ellers var det bare supert og veldig elegant. Ser ut som lyssettingen også var helt riktig på plass! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hei og velkommen til forumet Hva er viktigst røykeloven eller artistisk frihet. Ville kanskje gjort noe med underarmen, komposisjonen er litt tett, Lite luft foran ?, men fint bilde var det like vel Lenke til kommentar
AnoRJ Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Hei og velkommen til forumet Hva er viktigst røykeloven eller artistisk frihet. Ville kanskje gjort noe med underarmen, komposisjonen er litt tett, Lite luft foran ?, men fint bilde var det like vel Takk takk Vel, artistisk frihet i dette tilfeldet kunne vært at brannalarmen i hele bygget hadde gått Jeg har også en crop hvor det er mer luft rundt armene og over, ment til plakat. Takk Ruben Lenke til kommentar
bas Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Har ingen peiling på tekniske aspekter rundt fotografering, men synes det er litt forstyrrende med høyre overarm som kan oppfattes som brystkasse ved første øyekast. Synes kanskje at hele overamen burde vært skjult eller eksponert helt slik at det blir luft mellom overarm og brystkasse. Endret 16. januar 2011 av bas Lenke til kommentar
brk Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Veldig flott bilde, men enig med Nautica, litt lite luft foran. Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Fin tonalitet i bildet ditt, hadde kanskje sett at den sigaretten var byttet ut med noe annet eller bare tatt bort. Munnen ble liksom litt fiskete om du skjønner. Hadde vært fint med litt mer detaljer i håret nederst. Ellers fint komponert Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Kult bildet. Litt trangt på venstre siden, litt mye fokus/lys på hennes venstre skulder og arm. Ville ha dempet lyset uten om hennes ansikt og "røk" :9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå