Hoggern Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hei Som emnetittel sier så har jeg da en bærbar Asus N51 datamaskin. Den har ikke vært helt frisk de siste månedene. Den starter helt fint, men etter en liten stund så blir skjermen helt rosa, og dataen henger seg. Men hvis jeg har oppe minecraft eller hon (bare de jeg har testet med) så fungerer dataen helt fint. Men så fort jeg lukker spillene er det tilbake til samme gamle rosaskjermen. Har prøvd å formaterte den. Dette fungerte ikke. Har tenkt til å levere den inn på Expert i morgen, hvis ingen har peiling på hva som kan feile den? Lenke til kommentar
dags Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg opplevde det samme som deg med en Acer. Skjermen ble rosa, men tilsynelatende fungerte alt normalt... Ingen feil med ytelse eller stabilitet i skjermkort, men likevel rosa. Dette vekslet riktig nok en del fra den ene dagen til den andre. Periodevis fungerte maskinen bra uker av gangen, men så endret skjermen farge. Til slutt lot det til at magenta farget skjerm var kommet for å bli, så jeg parkerte PC`n - Noen råd? Lenke til kommentar
Teds Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Du er nok ikke den første som har hatt samme problem. Også et kjapt søk på nettet ga også mange alternativer, og av de retter jeg feilen til enten: driver, kontaktproblemer eller defekt skjermkort. Lykke til! Lenke til kommentar
Hoggern Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Tusen takk. Da regner jeg med at det skyldes defekt skjermkort, ettersom det ikke har hjulpet å oppdaterer driverne. Da får jeg vel bare levere den inn, og satse på at det blir fikset kjapt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå